Marketing Week - Επενδύσεις 20 εκατ. ευρώ της BAT Hellas σε λιανεμπόριο και περίπτερα

Κυριακή, 8 Δεκεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Επέκταση της παρουσίας του glo και λανσάρισμα νέων προϊόντων

Επενδύσεις 20 εκατ. ευρώ της BAT Hellas σε λιανεμπόριο και περίπτερα

2 Δεκεμβρίου 2019 | 17:38 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: New Business,Καπνοβιομηχανία

Η British American Tobacco ενισχύει το ελληνικό λιανεμπόριο με περισσότερα από 20 εκατ. ευρώ τα επόμενα δύο χρόνια, καθώς ο όμιλος επενδύει στρατηγικά στην Ελλάδα εμπλουτίζοντας το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων δυνητικά μειωμένου κινδύνου glo που διατίθενται στην ελληνική αγορά.

Έπειτα από έναν χρόνο παρουσίας στην ελληνική αγορά, το θερμαινόμενο προϊόν καπνού glo επεκτείνει περαιτέρω την παρουσία του στα σημεία λιανικής πώλησης. Αρχικά, οι συσκευές θα είναι διαθέσιμες σε 2.000 σημεία (περίπτερα και μίνι-μάρκετ) σε όλη την Ελλάδα, με τη δυνατότητα να επεκταθούν και σε περαιτέρω σημεία πώλησης μέσα στην επόμενη περίοδο.

Στο πλαίσιο αυτό, η στρατηγική συνεργασία της British American Tobacco Hellas με τη Nobacco συνεχίζει να ενισχύεται, καθώς οι συσκευές και τα Neosticks θα συνεχίσουν να διατίθενται μέσω των σημείων πώλησης της Nobacco, του nobacco.gr και χιλιάδων άλλων σημείων σε όλη την Ελλάδα.

Η επέκταση στον τομέα της μικρής λιανικής συμπίπτει με την εισαγωγή νέων προτάσεων στην ελληνική αγορά, του glo nano και του glo pro, δύο νέων μοντέλων συσκευών θέρμανσης καπνού, καθιστώντας την Ελλάδα μία από τις πρώτες χώρες πανευρωπαϊκά για τις συσκευές αυτές.

Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της British American Tobacco Hellas, Θάνος Αυγερινός, δήλωσε: «Ο όμιλος της British American Tobacco ενισχύει την υποστήριξή του στην ελληνική οικονομία και στην προσπάθεια της χώρας για ανάπτυξη, επιλέγοντας το ελληνικό λιανεμπόριο ως μια από τις πρώτες αγορές πανευρωπαϊκά που παρουσιάζει την προηγμένη τεχνολογία του glo».

Marketing Week Online( 2 Δεκεμβρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business
  • Ανακύκλωση

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778