Στην WPP ανέθεσε το μεγαλύτερο μέρος των παγκόσμιων media η AXA. Η Wavemaker θα χειρίζεται τον λογαριασμό στις περισσότερες αγορές, εκτός από τη Γαλλία, όπου υπεύθυνη θα είναι η GroupM.

Η ανάθεση καλύπτει περίπου 30 αγορές σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή, Αφρική, Ασία και Λατινική Αμερική, με εκτιμώμενη αξία τα 161 εκατ. δολάρια. «Η ΑΧΑ είναι σπουδαίο brand και είμαστε πολύ περήφανοι που μας δόθηκε ένα τόσο εκτενές brief για την υποστήριξη της ανάπτυξής της μέσω της τεχνογνωσίας των Wavemaker και GroupM σε media, τεχνολογία και data», σχολίασε ο Mark Read, CEO της WPP.

Για τις αγορές της Μ. Βρετανίας, Γερμανίας, Ιταλίας και Χονγκ Κονγκ, το media buying παραμένει στα χέρια της Publicis, η οποία διατήρησε το δημιουργικό κομμάτι για 30 χώρες. Η Publicis επικράτησε έναντι των Dentsu, Havas, Omnicom και WPP, σε διαγωνιστική διαδικασία που διήρκεσε 10 μήνες.

Ο CEO, Arthur Sadoun δήλωσε σχετικά: «Μετά τις LVMH, Mondelez, Novartis και πιο πρόσφατα την Disney, το ότι το AXA Group ανανέωσε την εμπιστοσύνη του σε εμάς αποτελεί μία ακόμη απόδειξη της αποτελεσματικότητας του ολοκληρωμένου μοντέλου μας σε δημιουργικό media και data, το οποίο ανταποκρίνεται άψογα στις τεράστιες ανάγκες μετασχηματισμού των πελατών μας σε επίπεδο marketing».
(Πηγή: TheDrum)