Marketing Week - Στα 271 εκατ. δολάρια το αποτύπωμα της Novartis στην ελληνική οικονομία

Τρίτη, 15 Οκτωβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Σύμφωνα με το Impact Valuation της μητρικής για τις χώρες όπου δραστηριοποιείται

Στα 271 εκατ. δολάρια το αποτύπωμα της Novartis στην ελληνική οικονομία

13 Σεπτεμβρίου 2019 | 15:41 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: New Business,Έρευνες,Υγεία / Ομορφιά

H Novartis Hellas συνεισέφερε 271 εκατ. δολάρια στο ΑΕΠ της Ελλάδας το 2018 και δημιούργησε περίπου 2.000 άμεσες, έμμεσες και επαγόμενες θέσεις εργασίας, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της μελέτης Αξιολόγησης Επίδρασης (Impact Valuation) της μητρικής στις χώρες δραστηριοποίησής της.

Οι παράμετροι που διαμορφώνουν την οικονομική επίδραση σύμφωνα με το Impact Valuation είναι η συμβολή στο ΑΕΠ, στην απασχόληση και η δημοσιονομική συνεισφορά. Σύμφωνα με τα παραπάνω, η Novartis Hellas προχώρησε το 2018 σε επενδύσεις R&D αξίας 4,3 εκατ. δολαρίων, πραγματοποίησε 79 κλινικές μελέτες με ωφελούμενους 2.000 έλληνες ασθενείς και διέθεσε 43 θεραπείες, o κοινωνικός αντίκτυπος των οποίων υπολογίζεται σε 469 εκατ. δολάρια (συνεισφορά του υγιούς πληθυσμού στο ΑΕΠ).

Η εταιρεία στήριξε το έργο 18 ενώσεων ασθενών, προχώρησε σε δωρεές φαρμάκων και συνέβαλε στο ερευνητικό έργο σε δημόσια νοσοκομεία, πανεπιστήμια και επιστημονικές εταιρείες. Η Susanne Kohout, Πρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος της Novartis Hellas, υπογράμμισε τη δέσμευση της εταιρείας στην υπεύθυνη επιχειρηματικότητα με έμφαση σε ανθρώπινο δυναμικό και απασχόληση.

Στο πλαίσιο αυτό εντάσσονται δράσεις όπως το πρόγραμμα «Ανοιχτά Φτερά» σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Βιομηχανικής και Επιχειρησιακής Επιμόρφωσης & Κατάρτισης, μέσω του οποίου 152 νέοι άνεργοι πτυχιούχοι έλαβαν ειδική πιστοποίηση ενίσχυσης των δεξιοτήτων τους και ποσοστό άνω του 17% αποκαταστάθηκε επαγγελματικά. Η Novartis Hellas προγραμματίζει αντίστοιχες πρωτοβουλίες τη διετία 2019-2020, με έμφαση στην παροχή ίσων ευκαιριών, ανάπτυξης ικανοτήτων και εθελοντισμού των εργαζομένων.

Marketing Week Online( 13 Σεπτεμβρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778