Marketing Week - Η JTI λανσάρει καμπάνια για την τήρηση του αντικαπνιστικού νόμου

Δευτέρα, 16 Σεπτεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Με σύνθημα «Ο σεβασμός είναι πολιτισμός»

Η JTI λανσάρει καμπάνια για την τήρηση του αντικαπνιστικού νόμου

11 Σεπτεμβρίου 2019 | 16:29 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Campaigns,CSR,Καπνοβιομηχανία

Πρωτοβουλία ευαισθητοποίησης αναλαμβάνει η JTΙ, με στόχο την καλλιέργεια και εμπέδωση των εννοιών του σεβασμού και του πολιτισμού στην κοινωνία, που εν προκειμένω επικεντρώνεται στην τήρηση της νομοθεσίας για το κάπνισμα.

Η εκστρατεία της εταιρείας με κεντρικό σύνθημα «Ο Σεβασμός είναι Πολιτισμός», ξεκίνησε από τη ΔΕΘ και τη Θεσσαλονίκη και θα αναπτυχθεί σε ολόκληρη τη χώρα. Με την ευκαιρία του λανσαρίσματος της καμπάνιας, ο νέος Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας στην Ελλάδα, Victor Crespo, δήλωσε: «Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που η ανάληψη των νέων καθηκόντων μου στην JTI Ελλάδας συμπίπτει χρονικά με την έναρξη της εκστρατείας μας για την ευαισθητοποίηση στην τήρηση της νομοθεσίας.

Σε όλες τις χώρες όπου δραστηριοποιείται παγκοσμίως η JTI, παραμένει σταθερά προσανατολισμένη στην τήρηση των νόμων και στις δράσεις για λειτουργικές και υπεύθυνες κοινωνίες». Η JTI Hellas, μέλος του ομίλου εταιρειών Japan Tobacco, είναι η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία καπνού στην Ελλάδα με 27% μερίδιο αγοράς και γνωστά σήματα όπως Camel, Winston, Old Holborn και το ηλεκτρονικό τσιγάρο Logic.

Πρόσφατη σημαντική κίνηση αποτέλεσε η εξαγορά της ΣΕΚΑΠ, συνιστώντας όπως επισημαίνει η ίδια, απόδειξη της δέσμευσής της για επένδυση στην Ελλάδα. Συγκεκριμένα, το εργοστάσιο της Ξάνθης αναβαθμίζεται και μετατρέπεται σταδιακά σε σύγχρονη μονάδα στην οποία ήδη παράγονται προϊόντα που εξάγονται σε ευρωπαϊκές χώρες.

Marketing Week Online( 11 Σεπτεμβρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778