Η Publicis Media κέρδισε τον λογαριασμό media του ομίλου ειδών ένδυσης και ποτών πολυτελείας LVMH για την περιοχή EMEA, μετά από διαγωνιστική διαδικασία.

H ανάθεση καλύπτει 15 αγορές, εκτός αυτών της Μεγάλης Βρετανίας και της Γαλλίας. Η Zenith της Publicis Media ήταν μια από τους 4 διεκδικητές του λογαριασμού και βρέθηκε απέναντι από την Havas Media, την OMD της Omnicom και το Dentsu Aegis Network. Ο όμιλος LVMH είναι ένας από τους μεγαλύτερους παγκοσμίως, με brands όπως τα Louis Vuitton, Moët & Chandon, Hennessy, Bulgari, Dior, και Givenchy.

Πιθανό θεωρείται η Publicis Media να δημιουργήσει έναν βραχίονα αποκλειστικά για τον λογαριασμό. Απευθυνόμενη στους επενδυτές, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι το πρώτο μισό του έτους προχώρησε σε «πολύ σημαντική επένδυση στο marketing», το οποίο ενισχύθηκε κατά 15%, ανάλογα με την ανάπτυξη των εσόδων.

Ο Jean-Jacques Guiony, Chief Financial Officer του LVMH, χαρακτήρισε την επένδυση στο marketing ως τη μεγαλύτερη «επιλέξιμη» δαπάνη και ανέφερε ότι έχει δύο οφέλη: έχει «άμεσο» αντίκτυπο στις πωλήσεις και είναι «εύκολο να μειωθεί» σε περίπτωση επιβράδυνσης. Δήλωσε δε ότι η επένδυση στο marketing θα συνεχιστεί, καθώς ο όμιλος καλείται να αντιμετωπίσει ανταγωνισμό, κυρίως από νέους και ανατρεπτικούς παίκτες.
(Πηγή: Campaign)