Marketing Week - Η Vodafone εγκαινίασε το πρώτο της phygital κατάστημα

Σάββατο, 21 Σεπτεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Στο Golden Hall

Η Vodafone εγκαινίασε το πρώτο της phygital κατάστημα

12 Ιουλίου 2019 | 16:08 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: New Business,Retail,Τηλεπικοινωνίες

Το κατάστημα του μέλλοντος και ένα ψηφιακό ταξίδι που συνδυάζει νέες τεχνολογίες με μία ολοκληρωμένη ψηφιακή εμπειρία λιανικής, φέρνει η Vodafone στο ανανεωμένο της κατάστημα στο Golden Hall, δίνοντας παράλληλα τη δυνατότητα στους καταναλωτές να ζήσουν την εμπειρία εξυπηρέτησης της Ομάδας Ready.

«Η Vodafone λανσάρει το πρώτο Digital κατάστημα στην Ελλάδα, προσφέροντας μια γεύση από το συναρπαστικό μέλλον που υπόσχεται η Vodafone. Προσφέρουμε μια μοναδική εμπειρία στον χώρο της λιανικής και δίνουμε τη δυνατότητα στον καταναλωτή να δοκιμάσει τις τελευταίες τεχνολογίες και τα πιο “ψαγμένα” gadget – “παντρεμένα” με τις τεχνολογίες και τα προϊόντα της Vodafone», δήλωσε ο Αλμπέρτος Μπουρλάς, Διευθυντής Λιανικών Πωλήσεων της Vodafone Ελλάδας.

Η Vodafone επενδύει στρατηγικά στη λιανική της αλυσίδα, συνδυάζοντας το φυσικό με το ψηφιακό περιβάλλον (Phygital), ξεκινώντας από το phygital κατάστημα της Vodafone στο Golden Hall, το οποίο εγκαινιάστηκε από την Marta Sanchez, Head of Retail του oμίλου Vodafone. Tο κατάστημα είναι στελεχωμένο κατά 100% με τους Ειδικούς της Ομάδας Ready, με την βοήθεια των οποίων οι καταναλωτές μπορούν να λάβουν υποστήριξη και να δοκιμάσουν τα οφέλη της τεχνολογίας στην καθημερινότητά τους με διαδραστικό και βιωματικό τρόπο.

Η digital εμπειρία του νέου καταστήματος ενισχύεται περισσότερο, καθώς η εξυπηρέτηση των γίνεται μέσω tablets. Ένας πυλώνας του νέου καταστήματος είναι το Connected Home, ενώ υπάρχει και Fitness Area, Fiber Area, Drone Cage και Learning Hub Αrea.

Marketing Week Online( 12 Ιουλίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778