Marketing Week - Ευελιξία και σωστή αντίληψη

Τρίτη, 15 Οκτωβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Ευελιξία και σωστή αντίληψη

23 Ιουλίου 2019 | 09:16 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Trends

Οι μεγαλύτερες προκλήσεις του marketing σήμερα είναι… Ζούμε σε μία περίοδο κατά την οποία όλο το επιχειρηματικό πεδίο αλλάζει. Μετά από αρκετές δεκαετίες που το marketing χρησιμοποιούσε την «πεπατημένη» με παραδοσιακές πρακτικές και μέσα, παρουσιάζονται πολλές νέες «πρωτόγνωρες» επιλογές. Αυτό ωθεί τους marketers σε νέες αναζητήσεις. Η πρόκληση είναι να βρίσκεσαι πάντα κοντά στις εξελίξεις της αγοράς και των συνηθειών του κοινού. Πλέον τα πάντα εξελίσσονται με εξαιρετικά γρήγορους ρυθμούς, ανεξαρτήτως γεωγραφικών συνόρων χάρη στις δυνατότητες που προσφέρουν οι νέες τεχνολογίες. Οι επιλογές στα digital μέσα είναι απεριόριστες και ραγδαία εναλλασσόμενες. Παρουσιάζονται formats που ναι μεν είναι εξαιρετικά αποτελεσματικά αλλά μπορεί να είναι και τελείως εφήμερα, καθώς κάποιο νέο format συνήθως ακολουθεί για να τα αντικαταστήσει. Απαιτείται λοιπόν ευελιξία και σωστή αντίληψη των νέων πραγμάτων.

Αυτό που βλέπω ως τη μεγαλύτερη τάση στην επικοινωνία σήμερα είναι… Ο τρόπος που διεισδύει στη ζωή μας η χρήση των κινητών τηλεφώνων ως μέσα έκφρασης και συμμετοχής στα δρώμενα και πώς αυτό αλλάζει τις συνήθειες μας. Η διαφήμιση όπως την έχουμε συνηθίσει έχει πλέον αλλάξει. Έχουμε πλέον -κυριολεκτικά- στην παλάμη μας πάρα πολλές δυνατότητες το οποίο κάνει την προσπάθεια μεταφοράς μηνυμάτων εξαιρετικά δύσκολη και πολύπλευρη.

Μια δουλειά που ζήλεψα είναι… Οι δουλειές που πάντα θαυμάζω είναι αυτές που κερδίζουν το κοινό και τις εντυπώσεις χάρη στην «εύστοχη» αντιμετώπιση κάποιου consumer insight ακόμη και αν δεν υποστηρίζονται από μεγάλα budget.

Μια χαμένη ευκαιρία είναι… Κάθε φορά που «παρακούς» την αρχική σου αίσθηση και αναλώνεις χρόνο σε αναλύσεις πριν καταλήξεις τελικά σε αυτήν.

Οι δεξιότητες που θα πρέπει να έχει ο marketer του αύριο είναι… Γρήγορη αντίληψη, άμεση αντίδραση, τέλεια εκτέλεση.

Εάν είχα το «μαγικό ραβδί του marketing» θα… υπενθύμιζα σε όλους μας ότι ανεξαρτήτως των αλλαγών που συμβαίνουν γύρω μας, οι βασικές αρχές του marketing παραμένουν σταθερές. Αυτό που θα κάνει κάποιο brand να ξεχωρίσει σε βάθος χρόνου είναι πάνω από όλα η συνέπεια. Η συνέπεια στην υπόσχεση που δίνει στο κοινό του.

Το κείμενο υπογράφει ο Μάριος Κούρτογλου, Regional Marketing Manager Balkans, Froneri Hellas

Marketing Week (T. 1568)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778