Περισσότερα από 20 διεθνή agencies δεσμεύτηκαν, μέσα από κοινό ψήφισμα, να αποφεύγουν να αναλαμβάνουν briefs που σχετίζονται με ορυκτά καύσιμα, σε μια πρωτοβουλία που εμπλέκει όλη τη βιομηχανία, εμπνευσμένη από τις ακτιβιστικές παρεμβάσεις της Extinction Rebellion.

Παράλληλα, τα agencies που τη συνυπογράφουν, προερχόμενα από τα πεδία του marketing, της διαφήμισης και των επικοινωνιών, έχουν υποσχεθεί να αποκαλύψουν μέχρι το τέλος του 2019 το μέγεθος του τζίρου τους που προέρχεται από πελάτες με υψηλά επίπεδα εκπομπής άνθρακα και να «χρησιμοποιήσουν τη δύναμή τους για καλό». Το κίνημα #CreativesForClimate δημιουργήθηκε από το agency «της αλλαγής» και «συμβούλων βιωσιμότητας» Futerra, το οποίο ιδρύθηκε το 2001, με στόχο «να καταστήσει τη βιώσιμη ανάπτυξη τόσο επιθυμητή ώστε να γίνει κανονικότητα».

Στόχος του είναι να φτάσει τις 50 υπογραφές, ενώ φαίνεται ότι βρίσκεται σε συζητήσεις και με έναν μεγάλο «παίκτη» των FMCGs, ευελπιστώντας να πυροδοτήσει μια ειλικρινή συζήτηση για τον ρόλο της διαφήμισης στο διακύβευμα της κλιματικής καταστροφής. Η πρωτοβουλία είναι στενά συνδεδεμένη με τη δράση της Extinction Rebellion, η οποία τάραξε τα νερά του Φεστιβάλ Δημιουργικότητας των Καννών, έχοντας απευθύνει μια επιστολή-κόλαφο προς το σύνολο της διαφημιστικής βιομηχανίας, φέρνοντας τους εμπλεκόμενους προ των ευθυνών τους.
(Πηγή: TheDrum)