Η Mindshare σε συνεργασία με την Interbus, προχώρησε στην υλοποίηση μιας ιδιαίτερης υπαίθριας προβολής στο μετρό του Συντάγματος για λογαριασμό του πελάτη της Coca-Cola, στο πλαίσιο της φετινής καμπάνιας για τα συλλεκτικά μπουκάλια.

Μετά την Κρήτη, τη Θεσσαλονίκη και τις Κυκλάδες, η Coca-Cola τιμά ακόμα μια περιοχή της Ελλάδας με ένα συλλεκτικό μπουκάλι, αφιερωμένο αυτή τη φορά στην πρωτεύουσα. Για 10 μέρες, οι επισκέπτες του σταθμού μετρό με τη μεγαλύτερη επιβατική κίνηση είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά σε 3D εκτύπωση ύψους 3 μέτρων τη νέα αυτή συσκευασία. Συγκεκριμένα, μια τρισδιάστατη κατασκευή τοποθετήθηκε στο πιο κεντρικό σημείο του σταθμού, εξασφαλίζοντας υψηλό visibility.