Marketing Week - Παγωμένο τσάι: Σερβίροντας καινοτομία, Well Being και φυσικότητα

Κυριακή, 22 Σεπτεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Παγωμένο τσάι: Σερβίροντας καινοτομία, Well Being και φυσικότητα

11 Ιουνίου 2019 | 08:20 Γράφει η Ευγενία  Κουτήφαρη Topics: Trends,Τρόφιμα - Ποτά

Εστιάζοντας στην ποικιλία γεύσεων, στο υγιεινό προφίλ και στα φυσικά συστατικά, τα brands παγωμένου τσαγιού ενισχύουν την επικοινωνία τους με την έλευση του καλοκαιριού. Η τάση για έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής συνεχίζει να δίνει ώθηση στην κατηγορία, με τους καταναλωτές να τα επιλέγουν ως μια δροσιστική εναλλακτική πρόταση.

Με τους καταναλωτές να αναζητούν εναλλακτικές λύσεις έναντι των αναψυκτικών με ζάχαρη και τον αλκοολούχων ποτών, το παγωμένο τσάι αναδύεται ως βέλτιστη επιλογή. Καθώς η τάση για κατανάλωση πιο υγιεινών προϊόντων συνεχίζεται, τα brands της κατηγορίας επενδύουν στα ιδιαίτερα ροφήματα και βότανα, στους ευφάνταστους συνδυασμούς, στα super foods, στα φυσικά συστατικά, στην ποικιλία γεύσεων, στη χαμηλή θερμιδική αξία, στα διατροφικά οφέλη, στο υγιεινό προφίλ.

Οι τάσεις στην κατανάλωση επωφελών beverages είναι διαρκείς και ισχυρές επιβεβαιώνει ο Δημήτρης Τιμοθεάτος, Founder της Seven CHC: «Πλέον και στην Ελλάδα οι τάσεις αυτές φαίνεται να κερδίζουν ολοένα και περισσότερο έδαφος με τη βιομηχανία να στρέφεται προς τη συγκεκριμένη κατεύθυνση ώστε να καλύψει τις διαμορφούμενες τάσεις. Ειδικά για το Ice Tea, θεωρείται ως ένα από τα περισσότερο υγιεινά beverages.

Ωστόσο και στην κατηγορία αυτή πραγματοποιούνται αλλαγές. Οι άνθρωποι που επιλέγουν να καταναλώσουν τσάι φαίνεται ότι είναι περισσότερο ενημερωμένοι για τους τύπους τσαγιού, ενώ εξετάζουν διεξοδικά και τις περιεκτικότητες των προϊόντων ξεκινώντας πάντα από τα επίπεδα ζάχαρης!».

Οι καταναλωτές στη χώρα μας επιλέγουν όλο και περισσότερο έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής, ενώ παράλληλα καλούνται να ανταποκριθούν σε πολλαπλούς ρόλους, υπογραμμίζει η Δέσποινα Παππά, Brand Manager της Coca-Cola Hellas σε Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα. Σύμφωνα με την ίδια, οι καταναλωτές αναζητούν ευκαιρίες για να χαλαρώσουν από τους έντονους ρυθμούς μιας φορτωμένης μέρας και επιλέγουν να χαρίσουν στον εαυτό τους στιγμές χαλάρωσης και αναζωογόνησης.

«Το Fuzetea, μας προσφέρει ένα μικρό διάλειμμα από την καθημερινότητα, μέσα από μια απρόσμενα απολαυστική γευστική εμπειρία βασισμένη σε πρωτότυπους συνδυασμούς φρούτων και βοτάνων, ενώ μέσα από τη νέα στρατηγική, δημιουργεί τις κατάλληλες προϋποθέσεις και μας παρακινεί να βρούμε το δικό μας Fusion», συμπληρώνει.

ΛΑΝΣΑΡΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ
Το Fuzetea αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα τελευταία λανσαρίσματα της κατηγορίας, συνδυάζει παγωμένο τσία με εκχυλίσματα φρούτων και βοτάνων, ενώ πρόσθεσε πρόσφατα και δύο ακόμη επιλογές με Πράσινο Τσάι, Ρόδι και Acai & Rooibos Blueberry και Μέλι. «Το Fuzetea αναμφίβολα αποτελεί για εμάς ένα από τα πιο σημαντικά λανσαρίσματα των τελευταίων ετών» τονίζει η Δέσποινα Παππά.

Παράλληλα, επισημαίνει ότι η ελληνική αγορά το αγκάλιασε από την πρώτη στιγμή, αναδεικνύοντάς το «Προϊόν της Χρονιάς» στην κατηγορία του παγωμένου τσαγιού. Όσον αφορά στην επικοινωνία του brand, η ίδια αναφέρει: «Είμαστε ήδη στον αέρα με το πρώτο τηλεοπτικό σποτ που στόχο έχει να χτίσει γύρω από το expertise του brand στην κατηγορία του, δίνοντας έμφαση στην εξαιρετική ποιότητα και στους εκλεκτούς συνδυασμούς γεύσεων που έχουν δημιουργηθεί από τους tea-masters του Fuzetea. Τον Μάιο ξεκίνησε και το δεύτερο και εξίσου σημαντικό μέρος της επικοινωνίας που σκοπό έχει να εμπνεύσει και να εγείρει τη δημιουργικότητα των καταναλωτών αναζητώντας τη “fusion” πλευρά όλων μας».

Η επικοινωνία θα συνοδευτεί με ένα 360ο πλάνο με τηλεοπτικό σποτ, εκτεταμένη επικοινωνία μέσω των Μέσων Κοινωνική Δικτύωσης, Digital και outdoor παρουσία, καταχωρήσεις και δειγματοδιανομή, προσθέτει. Τη σειρά My Tea tale δημιούργησε η Seven CHC, η οποία αποτελείται από τρεις τύπους τσαγιού, Λευκό, Μαύρο και Πράσινο.

Όπως εξηγεί ο Δημήτρης Τιμοθεάτος, στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της σειράς συγκαταλέγονται η αυξημένη περιεκτικότητά σε εκχύλισμα τσαγιού (1,8%) η έλλειψη ζάχαρης, η διαφοροποιημένη συσκευασία και βέβαια ο εμπλουτισμός του συνόλου των προϊόντων με βιταμίνες: «Πρόκειται για μία Premium σειρά παγωμένου τσαγιού που στόχο έχει να δημιουργήσει μία μοναδική εμπειρία κατανάλωσης, ενώ παράλληλα αποτελεί την πρώτη σειρά μίας νέας κατηγορίας Ice Tea, την κατηγορία των Functional Ice Tea!». Σε ό,τι αφορά στην επικοινωνία της σειράς, με την ολοκλήρωση της τοποθέτησης, θα πραγματοποιηθούν μία σειρά προωθητικών ενεργειών με κύριο στόχο το engagement και την τοποθέτηση της σειράς στην κορυφή των επιλογών.

Στα πιο πρόσφατα λανσαρίσματα περιλαμβάνεται και το παγωμένο τσάι λουξ plus ‘n light tea της Λουξ, σε γεύσεις μαύρο τσάι με λεμόνι, μαύρο τσάι με ροδάκινο και πράσινο τσάι με κόκκινα φρούτα, με 0% ζάχαρη, 100% φυσικά γλυκαντικά και 60% λιγότερες θερμίδες. Το λουξ plus ‘n light tea ακολουθεί την ίδια φιλοσοφία, όσον αφορά στη συνταγολογία, των plus ‘n light, ενώ τοποθετείται ως ιδανική επιλογή για μια πιο ισορροπημένη διατροφή.

Αυτό το καλοκαίρι, τα Starbucks λανσάρουν νέα σειρά από χειροποίητα ροφήματα με βάση το υψηλής ποιότητας τσάι και εκχυλίσματα βοτάνων Teavana, συνδυασμένα με γεύσεις φρούτων. Τα νέα Teavana Frozen Iced Teas σε τρεις γεύσεις, Strawberry & Lime, Tropical Mango και Blood Orange, αποτελούν μια light πρόταση με λίγες θερμίδες. Έρχονται να συμπληρώσουν τη σειρά κρύου τσαγιού Teavana, με τα δύο κλασικά Shaken Iced Teas, που επιστρέφουν και φέτος, τα Peach Green Tea και Blackberry Mojito Green Tea.

Με τους καταναλωτές να αναζητούν εναλλακτικές λύσεις έναντι των αναψυκτικών με ζάχαρη και τον αλκοολούχων ποτών, το παγωμένο τσάι αναδύεται ως βέλτιστη επιλογή. Καθώς η τάση για κατανάλωση πιο υγιεινών προϊόντων συνεχίζεται, τα brands της κατηγορίας επενδύουν στα ιδιαίτερα ροφήματα και βότανα, στους ευφάνταστους συνδυασμούς, στα super foods, στα φυσικά συστατικά, στην ποικιλία γεύσεων, στη χαμηλή θερμιδική αξία, στα διατροφικά οφέλη, στο υγιεινό προφίλ.

Οι τάσεις στην κατανάλωση επωφελών beverages είναι διαρκείς και ισχυρές επιβεβαιώνει ο Δημήτρης Τιμοθεάτος, Founder της Seven CHC: «Πλέον και στην Ελλάδα οι τάσεις αυτές φαίνεται να κερδίζουν ολοένα και περισσότερο έδαφος με τη βιομηχανία να στρέφεται προς τη συγκεκριμένη κατεύθυνση ώστε να καλύψει τις διαμορφούμενες τάσεις. Ειδικά για το Ice Tea, θεωρείται ως ένα από τα περισσότερο υγιεινά beverages.

Ωστόσο και στην κατηγορία αυτή πραγματοποιούνται αλλαγές. Οι άνθρωποι που επιλέγουν να καταναλώσουν τσάι φαίνεται ότι είναι περισσότερο ενημερωμένοι για τους τύπους τσαγιού, ενώ εξετάζουν διεξοδικά και τις περιεκτικότητες των προϊόντων ξεκινώντας πάντα από τα επίπεδα ζάχαρης!».

Οι καταναλωτές στη χώρα μας επιλέγουν όλο και περισσότερο έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής, ενώ παράλληλα καλούνται να ανταποκριθούν σε πολλαπλούς ρόλους, υπογραμμίζει η Δέσποινα Παππά, Brand Manager της Coca-Cola Hellas σε Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα. Σύμφωνα με την ίδια, οι καταναλωτές αναζητούν ευκαιρίες για να χαλαρώσουν από τους έντονους ρυθμούς μιας φορτωμένης μέρας και επιλέγουν να χαρίσουν στον εαυτό τους στιγμές χαλάρωσης και αναζωογόνησης.

«Το Fuzetea, μας προσφέρει ένα μικρό διάλειμμα από την καθημερινότητα, μέσα από μια απρόσμενα απολαυστική γευστική εμπειρία βασισμένη σε πρωτότυπους συνδυασμούς φρούτων και βοτάνων, ενώ μέσα από τη νέα στρατηγική, δημιουργεί τις κατάλληλες προϋποθέσεις και μας παρακινεί να βρούμε το δικό μας Fusion», συμπληρώνει.

ΛΑΝΣΑΡΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ
Το Fuzetea αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα τελευταία λανσαρίσματα της κατηγορίας, συνδυάζει παγωμένο τσία με εκχυλίσματα φρούτων και βοτάνων, ενώ πρόσθεσε πρόσφατα και δύο ακόμη επιλογές με Πράσινο Τσάι, Ρόδι και Acai & Rooibos Blueberry και Μέλι. «Το Fuzetea αναμφίβολα αποτελεί για εμάς ένα από τα πιο σημαντικά λανσαρίσματα των τελευταίων ετών» τονίζει η Δέσποινα Παππά.

Παράλληλα, επισημαίνει ότι η ελληνική αγορά το αγκάλιασε από την πρώτη στιγμή, αναδεικνύοντάς το «Προϊόν της Χρονιάς» στην κατηγορία του παγωμένου τσαγιού. Όσον αφορά στην επικοινωνία του brand, η ίδια αναφέρει: «Είμαστε ήδη στον αέρα με το πρώτο τηλεοπτικό σποτ που στόχο έχει να χτίσει γύρω από το expertise του brand στην κατηγορία του, δίνοντας έμφαση στην εξαιρετική ποιότητα και στους εκλεκτούς συνδυασμούς γεύσεων που έχουν δημιουργηθεί από τους tea-masters του Fuzetea. Τον Μάιο ξεκίνησε και το δεύτερο και εξίσου σημαντικό μέρος της επικοινωνίας που σκοπό έχει να εμπνεύσει και να εγείρει τη δημιουργικότητα των καταναλωτών αναζητώντας τη “fusion” πλευρά όλων μας».

Η επικοινωνία θα συνοδευτεί με ένα 360ο πλάνο με τηλεοπτικό σποτ, εκτεταμένη επικοινωνία μέσω των Μέσων Κοινωνική Δικτύωσης, Digital και outdoor παρουσία, καταχωρήσεις και δειγματοδιανομή, προσθέτει. Τη σειρά My Tea tale δημιούργησε η Seven CHC, η οποία αποτελείται από τρεις τύπους τσαγιού, Λευκό, Μαύρο και Πράσινο.

Όπως εξηγεί ο Δημήτρης Τιμοθεάτος, στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της σειράς συγκαταλέγονται η αυξημένη περιεκτικότητά σε εκχύλισμα τσαγιού (1,8%) η έλλειψη ζάχαρης, η διαφοροποιημένη συσκευασία και βέβαια ο εμπλουτισμός του συνόλου των προϊόντων με βιταμίνες: «Πρόκειται για μία Premium σειρά παγωμένου τσαγιού που στόχο έχει να δημιουργήσει μία μοναδική εμπειρία κατανάλωσης, ενώ παράλληλα αποτελεί την πρώτη σειρά μίας νέας κατηγορίας Ice Tea, την κατηγορία των Functional Ice Tea!». Σε ό,τι αφορά στην επικοινωνία της σειράς, με την ολοκλήρωση της τοποθέτησης, θα πραγματοποιηθούν μία σειρά προωθητικών ενεργειών με κύριο στόχο το engagement και την τοποθέτηση της σειράς στην κορυφή των επιλογών.

Στα πιο πρόσφατα λανσαρίσματα περιλαμβάνεται και το παγωμένο τσάι λουξ plus ‘n light tea της Λουξ, σε γεύσεις μαύρο τσάι με λεμόνι, μαύρο τσάι με ροδάκινο και πράσινο τσάι με κόκκινα φρούτα, με 0% ζάχαρη, 100% φυσικά γλυκαντικά και 60% λιγότερες θερμίδες. Το λουξ plus ‘n light tea ακολουθεί την ίδια φιλοσοφία, όσον αφορά στη συνταγολογία, των plus ‘n light, ενώ τοποθετείται ως ιδανική επιλογή για μια πιο ισορροπημένη διατροφή.

Αυτό το καλοκαίρι, τα Starbucks λανσάρουν νέα σειρά από χειροποίητα ροφήματα με βάση το υψηλής ποιότητας τσάι και εκχυλίσματα βοτάνων Teavana, συνδυασμένα με γεύσεις φρούτων. Τα νέα Teavana Frozen Iced Teas σε τρεις γεύσεις, Strawberry & Lime, Tropical Mango και Blood Orange, αποτελούν μια light πρόταση με λίγες θερμίδες. Έρχονται να συμπληρώσουν τη σειρά κρύου τσαγιού Teavana, με τα δύο κλασικά Shaken Iced Teas, που επιστρέφουν και φέτος, τα Peach Green Tea και Blackberry Mojito Green Tea.


ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ
Κάθε brand επιλέγει να επικοινωνήσει με τους καταναλωτές, με τρόπο που να συνάδει με τη γενική του φιλοσοφία και brand positioning. To προφίλ αυτό «χτίζεται» με την πάροδο του χρόνου, ενώ σταδιακά εξελίσσεται, λαμβάνοντας υπόψη και τις μεταβαλλόμενες καταναλωτικές απαιτήσεις. Στο πλαίσιο αυτό, ποια είναι η φιλοσοφία που χαρακτηρίζει την επικοινωνία των My Tea tale και Fuzetea;

Σύμφωνα με τον Δημήτρη Τιμοθεάτο, τo My Tea tale, όπως εύγλωττα αναφέρει και το όνομα του, αποτελεί μία προσωπική σειρά για τον καθένα από εμάς. Όλοι έχουμε τη δική μας ιστορία, τα δικά μας θέλω, τις δικές μας προσωπικές ανάγκες και βέβαια όλοι έχουμε δικαίωμα στην επιλογή ποιοτικών προϊόντων που μας δίνουν όμως το στίγμα του προσωπικού, ενώ σε αρκετές περιπτώσεις αυτό θα πρέπει να έχει και μία νότα νοσταλγίας.

«Στο πλαίσιο αυτό το My Tea tale δεν αποτελεί ένα ακόμη Ice Tea. Είναι το δικό μας Ice Tea!», καταλήγει ο ίδιος.
Αντίστοιχα, η Δέσποινα Παππά μας ενημερώνει ότι το μήνυμα του Fuzetea είναι «Refuse to Choose» και απευθύνεται σε όλους αυτούς που καταφέρνουν να δημιουργούν το δικό τους fusion, συνδυάζοντας διάφορα (φαινομενικά ασύνδετα) πράγματα μέσα στην ημέρα τους, μένοντας πιστοί στις επιλογές τους και τον εαυτό τους. «Και αυτό αποτελεί μια υπόσχεση του brand, καθώς μιλάμε για ένα προϊόν που ήρθε να ανατρέψει όλα τα δεδομένα στη συγκεκριμένη κατηγορία».

ΕΣΤΙΑΣΗ ΣΤΗΝ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ
«Βασικός άξονας της φετινής μας στρατηγικής είναι η καινοτομία»
«Βασικός άξονας της φετινής μας στρατηγικής είναι η καινοτομία και βασίζεται στην ανάγκη των καταναλωτών για ακόμα περισσότερες γευστικές και υγιεινές επιλογές με χαμηλές ή χωρίς θερμίδες και εκλεκτά συστατικά όπως το acai και το μύρτιλλο. Παράλληλα, είμαστε οι πρώτοι που φέρνουμε το rooibos στην κατηγορία του παγωμένου τσαγιού, αποτελώντας την πιο καινοτόμα μάρκα γεγονός που επιβράβευσαν οι Έλληνες καταναλωτές χαρίζοντάς μας τον τίτλο “Προϊόν της Χρονιάς”».
Δέσποινα Παππά, Brand Manager της Coca-Cola Hellas σε Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα

«Ο Άνθρωπος στο επίκεντρο της εταιρικής μας φιλοσοφίας»
«Βασικός άξονας της εταιρικής μας φιλοσοφίας είναι ο Άνθρωπος. Στο πλαίσιο αυτό, αναπτύσσουμε και παράγουμε προϊόντα σκεπτόμενοι ότι θα καταναλωθούν από ανθρώπους και όχι απλά καταναλωτές. Στον άξονα αυτό θα συνεχίσει να κινείται η στρατηγική μας για το σύνολο του προϊοντικού χαρτοφυλακίου μας. Η δέσμευσή μας στην παραγωγή και διάθεση επωφελών προϊόντων που καλύπτουν τις σύγχρονες τάσεις κατανάλωσης είναι ισχυρή και αποτυπώνεται στο σύνολο των προϊόντων μας».
Δημήτρης Τιμοθεάτος, Founder της Seven CHC

«Η επιτυχία της Λουξ κρύβεται στις ελληνικές πρώτες ύλες υψηλής ποιότητας»
«Έχοντας παρουσία σε 22 χώρες παγκοσμίως, η Λουξ ακολουθεί σταθερή αναπτυξιακή πορεία, με συνεχείς διακρίσεις και δυναμική επέκταση της παρουσίας της εντός και εκτός συνόρων. Η επιτυχία κρύβει από πίσω τη δέσμευση της Λουξ να χρησιμοποιεί ελληνικές πρώτες ύλες υψηλής ποιότητας που αποτυπώνουν τις γεύσεις της ελληνικής φύσης, καθώς και συνεχείς επενδύσεις σε υποδομές, καινοτομία, έρευνα και ανάπτυξη για τη δημιουργία και βελτιστοποίηση νέων προϊόντων που πρωτοπορούν και ξεχωρίζουν».
Γιάννης Μαρλαφέκας, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Λουξ Μαρλαφέκας

TO FUZETEA ΠΡΩΤΟ ΣΤΙΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ
Η έρευνα για τα διαδικτυακά δημοσιεύματα και τα posts σε social media, με το Monitor by Innews έδειξε ότι τις περισσότερες αναφορές, για τα brands παγωμένου τσαγιού, το χρονικό διάστημα Νοέμβριος 2018-Απρίλιος 2019, συγκεντρώνει το Fuzetea (150 αναφορές).

Ακολουθούν τα: Nestea (82), Λουξ plus n light (53), Lipton Ice Tea (11) και Life Tsai (4). Αξίζει να σημειωθεί ότι η χειμερινή περίοδος δεν ευνοεί τις αναφορές σε προϊόντα, που είναι κατά κύριο λόγο «καλοκαιρινά» και αυτό δικαιολογεί και τις λίγες αναφορές, για τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο, που πλησιάζουν τις 300. Για την καλοκαιρινή περίοδο του 2018, ο όγκος των αναφορών ήταν υπερπολλαπλάσιος.

Ο μήνας με τις περισσότερες αναφορές ήταν ο Φεβρουάριος (91 αναφορές), με σημαντική αύξηση στις αναφορές στο Fuzetea, καθώς ανακηρύχθηκε «Προϊόν της Χρονιάς 2019» στην κατηγορία παγωμένο τσάι. Όσον αφορά στο μερίδιο δημοσιότητας του κάθε brand, το Fuzetea καταλαμβάνει ποσοστό 50%, το Nestea 27% και το Λουξ plus n light 17,7%.

Η πλειοψηφία των δημοσιεύσεων είναι άρθρα και κείμενα από το web (ειδησεογραφικά sites και blogs), σε ποσοστό άνω του 68%. Ακολουθεί το Twitter με ποσοστό 21% και φωτογραφίες στο Instagram με 11%. Όλα τα στοιχεία έχουν συγκεντρωθεί και αναλυθεί με το Monitor by Innews (innews.gr) για λογαριασμό του Marketing Week. Το Monitor είναι μια ηλεκτρονική πλατφόρμα αποδελτίωσης, καταγραφής και αξιολόγησης δημοσιευμάτων, από έντυπα (εφημερίδες, περιοδικά), διαδίκτυο (ειδησεογραφικά sites, blogs, forums) και Έλληνες χρήστες social media (Twitter, Instagram, YouTube).

Ταυτότητα Έρευνας
Εταιρείες/Brands: Fuzetea, Life Tsai, Lipton, Nestea, Λουξ plus n light tea
Πηγές: ειδησεογραφικά sites, blogs, Twitter, YouTube, Instagram, forums
Χρονικό διάστημα: 1/11/2018-30/4/2019

Marketing Week (T. 1565)
« 1 2 »
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778