Η Apple Inc κατακτά τον τίτλο του Creative Marketer of the Year 2019 στα φετινά Cannes Lions, αποσπώντας την κορυφαία αυτή διάκριση για πρώτη φορά στην ιστορία της.

Η βράβευση, η οποία θα πραγματοποιηθεί στην τελετή απονομής στη Γαλλική Ριβιέρα τον Ιούνιο, θα είναι μάλλον γλυκόπικρη για την εταιρεία: έρχεται αρκετά χρόνια μετά τον θάνατο του συνιδρυτή της Steve Jobs, σηματοδοτεί ωστόσο τη συνέχεια της δημιουργικής κληρονομιάς της ακόμη και εν τη απουσία του.

Στην περσινή διοργάνωση, η εταιρεία κέρδισε 2 Grand Prix και 22 ακόμα λιοντάρια για 10 διαφορετικές καμπάνιες μόνο για το 2018. Ο Tor Myhren, VP of Marketing and Communications της Apple, δήλωσε ότι η βράβευση συνιστά «τεράστια τιμή», καθώς και ότι, το σημαντικό σχετικά με τη διάκριση είναι ότι «ο δημιουργικός κόσμος παρακολουθεί και υπάρχουν πολλά ταλέντα εκεί έξω, που μπορεί μια μέρα να δουλέψουν στην Apple.

Είναι σημαντικό για την Apple με όρους πιθανών μελλοντικών ταλέντων». Το φεστιβάλ εισήγαγε το βραβείο Creative Marketer of the Year Award το 1992 για να τιμήσει τα πιο δημιουργικά brands και έκτοτε έχει απονεμηθεί σε εταιρείες όπως οι Burger King, Coca-Cola, Google και Ikea, Samsung, Heineken, McDonald’s, Mars και Unilever.
(Πηγή: TheDrum)