Στη μεγαλύτερη εξαγορά των τελευταίων 20 ετών φέρεται να προχωρά η McDonald’s Corp. αποκτώντας την Dynamic Yield Ltd. προς 300 εκατ. δολάρια, θέτοντας στο επίκεντρο το personalization.

Με τη νέα τεχνολογία, τα ηλεκτρονικά menu boards των εστιατορίων της αλυσίδας θα έχουν τη δυνατότητα να αλλάζουν περιεχόμενο, ανάλογα με μεταβλητές όπως ο καιρός, η ώρα ή οι τοπικές προτιμήσεις. Η εταιρεία δοκίμασε τα εργαλεία της Dynamic Yield στις ΗΠΑ το 2018 και φέτος θα τα χρησιμοποιήσει ευρύτερα, μετά το κλείσιμο της συμφωνίας, και στις αγορές του εξωτερικού.

Από τη στιγμή που βρέθηκε επικεφαλής το 2015, ο Chief Executive Officer Steve Easterbrook έχει δώσει ιδιαίτερη έμφαση στην τεχνολογία, προκειμένου να δώσει ώθηση στις πωλήσεις αλλά και να διαφοροποιηθεί από τον ανταγωνισμό. Με δεδομένο ότι οι εξαγορές δεν αποτελούν συνήθη πρακτική για τη McDonald’s, η συγκεκριμένη εξέλιξη καταδεικνύει εμφατικά την επιθυμία της για αξιοποίηση της τεχνολογικής καινοτομίας για να επισπεύσει την ανάπτυξη σε μια άκρως ανταγωνιστική βιομηχανία.

«Η τεχνολογία αποτελεί ζωτικό στοιχείο για την ταχύτητα του σχεδιασμού ανάπτυξής μας», σχολίασε ο Easterbrook. Όπως εξήγησε, η McDonald’s διευρύνει τον ρόλο που θα παίξει η τεχνολογία στο μέλλον της αλυσίδας και στην «ταχύτητα με την οποία θα μπορεί να εφαρμόσει το όραμά της για τη δημιουργία περισσότερο εξατομικευμένων εμπειριών για τους πελάτες της».
(Πηγή: AdAge)