Οι μεγαλύτερες προκλήσεις του marketing σήμερα είναι… H μεγαλύτερη πρόκληση για τους marketers σήμερα είναι να συνεχίσουν να κάνουν καλά τη δουλειά τους, δηλαδή να δημιουργούν πετυχημένες μάρκες που τις αγαπά ο κόσμος. Μάρκες σχετικές με τις ανάγκες της εποχής και της κοινωνίας μας. Είναι τόσο σύνθετο και ευμετάβλητο το περιβάλλον, είναι τέτοιες οι τεχνολογικές εξελίξεις, τόσο δυναμικοί οι καιροί που ζούμε, που το branding σήμερα απαιτεί λεπτή ισορροπία μεταξύ της στρατηγικής δέσμευσης και της- σχεδόν real time - προσαρμοστικότητας στο σημερινό τρόπο ζωής.

Αυτό που βλέπω ως τη μεγαλύτερη τάση στην επικοινωνία σήμερα είναι… Το ολοένα αυξανόμενο contextual περιεχόμενο στην επικοινωνία. Οι δυνατότητες που μας προσφέρει σήμερα η τεχνολογία και η περαιτέρω αξιοποίηση των δεδομένων που έχουμε στη διάθεσή μας, δίνουν ουσιαστική διάσταση στο real time marketing.

Μια δουλειά που ζήλεψα είναι… Η τελευταία καμπάνια της Nike με τον Colin Kaepernick! Το να παραμένει ευαίσθητη και κοινωνικά υπεύθυνη μία εταιρία/ένα brand, ήταν και παραμένει μια στρατηγική τολμηρή, ανατρεπτική και μακροπρόθεσμα επωφελής για όλους. Αν δε αυτό το κουβαλάς στο DNA της επικοινωνίας σου διαχρονικά, όπως η Nike, είναι κάτι ζηλευτό.

Μια χαμένη ευκαιρία ήταν… Κάθε καλή ιδέα που – για οποιοδήποτε λόγο – δεν πραγματοποιήθηκε.

Οι δεξιότητες που θα πρέπει να έχει ο marketer του αύριο είναι… Να είναι βαθιά ανθρωποκεντρικός. Να μπορεί να διακρίνει τα πραγματικά insights & τις ανθρώπινες ανάγκες που θα εξυπηρετήσει η μάρκα του. Να σχεδιάζει marketing καμπάνιες με κοινωνικά υπεύθυνο τρόπο. Να μην σταματάει να μαθαίνει, να εξελίσσεται. Να έχει δίψα γι’ αυτό που κινητοποιεί την ανθρώπινη συμπεριφορά. Να είναι συνεχώς πρόθυμος να αλλάξει, να προσαρμοστεί. Να έχει διάθεση να επανεφεύρει τον εαυτό του και την προσέγγισή του. Οι καιροί το απαιτούν.

Εάν είχα το «μαγικό ραβδί του marketing» θα… Το έδινα σε ένα παιδί να παίξει.