Marketing Week - Χρυσούλα Δημητρίου, Μarketing Director, Παγωτά Δωδώνη ΑΒΕΕ: Η ελληνικότητα για τη δωδώνη είναι γεγονός, όχι επιχείρημα

Παρασκευή, 19 Ιουλίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Χρυσούλα Δημητρίου, Μarketing Director, Παγωτά Δωδώνη ΑΒΕΕ: Η ελληνικότητα για τη δωδώνη είναι γεγονός, όχι επιχείρημα

11 Ιουνίου 2013 | 09:22 Γράφει ο Δημήτρης  Κορδεράς Topics: Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

Ελληνικότητα, παράδοση, ποιότητα, γευστικότητα, αξιοπιστία, ασφάλεια. Πρόκειται για ορισμένα βασικά χαρακτηριστικά που συνθέτουν τη νέα επικοινωνιακή εκστρατεία της εταιρείας Παγωτά Δωδώνη ΑΒΕΕ, η οποία ήδη έχει προκαλέσει αίσθηση στην αγορά.

Η Χρυσούλα Δημητρίου, Marketing Director της εταιρείας μίλησε στο Marketing Week για τις βασικές παραμέτρους της νέας στρατηγικής marketing των παγωτών δωδώνη, εν μέσω της δύσκολης οικονομικής συγκυρίας.

Marketing Week: Η πρόσφατη καμπάνια των παγωτών «δωδώνη», με την οποία η εταιρεία λανσάρει τρεις νέες γεύσεις που δημιούργησε ο chef Γιάννης Αποστολάκης, εκτιμάτε ότι σηματοδοτεί την επικοινωνιακή αντεπίθεση της εταιρείας;
Χρυσούλα Δημητρίου:
Δεν ξέρω κατά πόσο θα μπορούσαμε να μιλήσουμε για «αντεπίθεση». Η καμπάνια μας εντάσσεται στο πλαίσιο της γενικότερης στρατηγικής για την ανανέωση της εικόνας που ακολουθούμε. Η «δωδώνη» είναι η πιο αναγνωρίσιμη και ιστορική ελληνική μάρκα premium παγωτού, με το μεγαλύτερο δίκτυο καταστημάτων gellateria στην αγορά. Από το 1967 παράγει υψηλής διατροφικής ποιότητας παγωτά με έμπνευση από την ελληνική παράδοση, αξιοποιώντας τον πλούτο των προϊόντων της ελληνικής φύσης, συνδυάζοντας δημιουργικότητα, φαντασία και τεχνογνωσία. Στόχος της καμπάνιας είναι οι παραπάνω αδιαμφισβήτητες αξίες να επικοινωνηθούν στο κοινό σε συνδυασμό με νέα, μοντέρνα, σύγχρονα και καινοτόμα στοιχεία που θα αναδείξουν πλήρως τους άξονες του ελληνικού θεϊκού παγωτού.

Η καινοτομία περισσεύει στις νέες γεύσεις που λανσάρετε. Πιστεύετε ότι αυτή αποτελεί αναγκαία και ικανή συνθήκη για την ισχυροποίηση ενός brand στη σημερινή, δύσκολη συγκυρία;
Σίγουρα ναι, για τα brands που θέλουν να ξεχωρίζουν και να κερδίσουν διαχρονικά ηγετική θέση. Αυτό ισχύει και για την «δωδώνη», γιατί η καινοτομία είναι στο DNA της. Στα 46 χρόνια της λειτουργίας της, η εταιρεία δεν παράγει απλά παγωτό. Το εξελίσσει. Το διαχειρίζεται με τρόπο καινοτόμο, παντρεύοντας την εξειδίκευση στο παγωτό με την καλή γνώση των ελληνικών γεύσεων και διεθνών τάσεων, την έρευνα για νέα και ποιοτικά υλικά με την ικανότητα, το μεράκι, και το σεβασμό για τον καταναλωτή.

Αυτή η διαδικασία οδήγησε στην ανάπτυξη μοναδικών συνταγών, όπως τα περίφημα παρφέ, τα μοναδικά sorbet, γεύσεις αποκλειστικά ελληνικές, γεύσεις με διεθνή χαρακτήρα, αλλά και γεύσεις ειδικά για τους μικρούς μας φίλους. Συνολικά η «δωδώνη» σήμερα προσφέρει μία ποικιλία γεύσεων που αριθμεί σε 44 μοναδικές προτάσεις παγωτού καλύπτοντας τις ανάγκες και των πιο απαιτητικών καταναλωτών. Ειδικά φέτος φιλοδοξούμε να πάμε τον πήχη ακόμη ψηλότερα. Μεριμνούμε για αυτούς που προσέχουν τη διατροφή τους, δημιουργώντας πρώτοι στην αγορά προτάσεις παγωτού που αντί ζάχαρης χρησιμοποιούν Sweete, το φυσικό γλυκαντικό από το φυτό στέβια. Με τη φυσική γλυκιά γεύση της Sweete, η «δωδώνη», σε συνεργασία με τη φαρμακευτική εταιρεία Φαρμασέρβ-Λίλλυ, προσφέρει 3 νέες γεύσεις βανίλια, τριαντάφυλλο και σοκολάτα – λεμόνι, διευρύνοντας τα όρια της υγιεινής απόλαυσης.

Επιπλέον, η «δωδώνη» και η Mondelez (πρώην Kraft) ενώνουν τις δυνάμεις και την εμπειρία τους, δίνοντας νέα διάσταση στην απόλαυση που λέγεται παγωτό. Μέσα από τη συνεργασία αυτή, οι σοκολάτες Υγείας Παυλίδη και Lacta, η Merenta και τα μπισκότα Oreo μεταμορφώνονται στα πιο απολαυστικά παγωτά δωδώνη. Τέλος, εμπνεόμαστε από γεύσεις και αρώματα της Ελλάδας και με την υπογραφή του ταλαντούχου σεφ Γιάννη Αποστολάκη δημιουργήσαμε το νέο παρφέ με ελληνικό φιστίκι και με πραλίνα φουντουκιού και το νέο μυθικό παστέλι που με βάση πάντα το 100% φρέσκο ελληνικό γάλα, κλείνουν μέσα τους όλη τη μνήμη της Ελλάδας που αγαπάμε.

Ποια πιστεύετε ότι είναι τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της εταιρείας, τα οποία τη βοηθούν στη νέα της προσπάθεια;
Η «δωδώνη» δεν θέλει να κάνει το come back, γιατί απλά ποτέ δεν έλειψε. Διεκδικεί όμως πιο δυναμικά αυτά που αναλογούν στη μεγαλύτερη ελληνική εταιρεία παγωτού, κάτι που συνεπάγεται συγκεκριμένα και σημαντικά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα. Όπως η εξειδίκευση στο αντικείμενο και η χρήση απολύτως αγνών υλικών, καθώς χρησιμοποιούμε αποκλειστικά 100% φρέσκο ελληνικό γάλα, και όχι σκόνη, φρέσκια κρέμα γάλακτος που συνδυάζεται με φυσικές πρώτες ύλες, χωρίς συντηρητικά, για να αποδώσουμε στην κάθε γεύση την ανώτερη ποιότητα που μας χαρακτηρίζει. Επιπλέον, ως αμιγώς ελληνική εταιρεία νιώθουμε και είμαστε πιο κοντά στον Έλληνα καταναλωτή και στις ανάγκες του. Στο πλαίσιο αυτό και εν μέσω της κρίσης προσαρμόζουμε και τις τιμές μας προσφέροντας 4 προτάσεις premium γεύσεων με μόνο ένα ευρώ/μπάλα.

Ποια είναι σήμερα η θέση της εταιρείας στην αγορά;
Η «δωδώνη» είναι σήμερα ηγέτης στην αγορά της gellateria, διαθέτοντας και το μεγαλύτερο δίκτυο καταστημάτων. Με ένα πολύ προσεκτικό σχεδιασμό κατάφερε συνολικά να διατηρήσει τον τζίρο σε πολύ καλά επίπεδα. Εντούτοις, για το 2013, οι πρωτοβουλίες που έχουμε πάρει, σε συνδυασμό με τα εγγενή ποιοτικά χαρακτηριστικά της εταιρείας, μας δίνουν το δικαίωμα να εκτιμούμε πως θα κινηθούμε ακόμα πιο ανοδικά. Εκτίμηση που τα μέχρι στιγμής στοιχεία επιβεβαιώνουν.

Η Χρυσούλα Δημητρίου, Marketing Director της εταιρείας μίλησε στο Marketing Week για τις βασικές παραμέτρους της νέας στρατηγικής marketing των παγωτών δωδώνη, εν μέσω της δύσκολης οικονομικής συγκυρίας.

Marketing Week: Η πρόσφατη καμπάνια των παγωτών «δωδώνη», με την οποία η εταιρεία λανσάρει τρεις νέες γεύσεις που δημιούργησε ο chef Γιάννης Αποστολάκης, εκτιμάτε ότι σηματοδοτεί την επικοινωνιακή αντεπίθεση της εταιρείας;
Χρυσούλα Δημητρίου:
Δεν ξέρω κατά πόσο θα μπορούσαμε να μιλήσουμε για «αντεπίθεση». Η καμπάνια μας εντάσσεται στο πλαίσιο της γενικότερης στρατηγικής για την ανανέωση της εικόνας που ακολουθούμε. Η «δωδώνη» είναι η πιο αναγνωρίσιμη και ιστορική ελληνική μάρκα premium παγωτού, με το μεγαλύτερο δίκτυο καταστημάτων gellateria στην αγορά. Από το 1967 παράγει υψηλής διατροφικής ποιότητας παγωτά με έμπνευση από την ελληνική παράδοση, αξιοποιώντας τον πλούτο των προϊόντων της ελληνικής φύσης, συνδυάζοντας δημιουργικότητα, φαντασία και τεχνογνωσία. Στόχος της καμπάνιας είναι οι παραπάνω αδιαμφισβήτητες αξίες να επικοινωνηθούν στο κοινό σε συνδυασμό με νέα, μοντέρνα, σύγχρονα και καινοτόμα στοιχεία που θα αναδείξουν πλήρως τους άξονες του ελληνικού θεϊκού παγωτού.

Η καινοτομία περισσεύει στις νέες γεύσεις που λανσάρετε. Πιστεύετε ότι αυτή αποτελεί αναγκαία και ικανή συνθήκη για την ισχυροποίηση ενός brand στη σημερινή, δύσκολη συγκυρία;
Σίγουρα ναι, για τα brands που θέλουν να ξεχωρίζουν και να κερδίσουν διαχρονικά ηγετική θέση. Αυτό ισχύει και για την «δωδώνη», γιατί η καινοτομία είναι στο DNA της. Στα 46 χρόνια της λειτουργίας της, η εταιρεία δεν παράγει απλά παγωτό. Το εξελίσσει. Το διαχειρίζεται με τρόπο καινοτόμο, παντρεύοντας την εξειδίκευση στο παγωτό με την καλή γνώση των ελληνικών γεύσεων και διεθνών τάσεων, την έρευνα για νέα και ποιοτικά υλικά με την ικανότητα, το μεράκι, και το σεβασμό για τον καταναλωτή.

Αυτή η διαδικασία οδήγησε στην ανάπτυξη μοναδικών συνταγών, όπως τα περίφημα παρφέ, τα μοναδικά sorbet, γεύσεις αποκλειστικά ελληνικές, γεύσεις με διεθνή χαρακτήρα, αλλά και γεύσεις ειδικά για τους μικρούς μας φίλους. Συνολικά η «δωδώνη» σήμερα προσφέρει μία ποικιλία γεύσεων που αριθμεί σε 44 μοναδικές προτάσεις παγωτού καλύπτοντας τις ανάγκες και των πιο απαιτητικών καταναλωτών. Ειδικά φέτος φιλοδοξούμε να πάμε τον πήχη ακόμη ψηλότερα. Μεριμνούμε για αυτούς που προσέχουν τη διατροφή τους, δημιουργώντας πρώτοι στην αγορά προτάσεις παγωτού που αντί ζάχαρης χρησιμοποιούν Sweete, το φυσικό γλυκαντικό από το φυτό στέβια. Με τη φυσική γλυκιά γεύση της Sweete, η «δωδώνη», σε συνεργασία με τη φαρμακευτική εταιρεία Φαρμασέρβ-Λίλλυ, προσφέρει 3 νέες γεύσεις βανίλια, τριαντάφυλλο και σοκολάτα – λεμόνι, διευρύνοντας τα όρια της υγιεινής απόλαυσης.

Επιπλέον, η «δωδώνη» και η Mondelez (πρώην Kraft) ενώνουν τις δυνάμεις και την εμπειρία τους, δίνοντας νέα διάσταση στην απόλαυση που λέγεται παγωτό. Μέσα από τη συνεργασία αυτή, οι σοκολάτες Υγείας Παυλίδη και Lacta, η Merenta και τα μπισκότα Oreo μεταμορφώνονται στα πιο απολαυστικά παγωτά δωδώνη. Τέλος, εμπνεόμαστε από γεύσεις και αρώματα της Ελλάδας και με την υπογραφή του ταλαντούχου σεφ Γιάννη Αποστολάκη δημιουργήσαμε το νέο παρφέ με ελληνικό φιστίκι και με πραλίνα φουντουκιού και το νέο μυθικό παστέλι που με βάση πάντα το 100% φρέσκο ελληνικό γάλα, κλείνουν μέσα τους όλη τη μνήμη της Ελλάδας που αγαπάμε.

Ποια πιστεύετε ότι είναι τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της εταιρείας, τα οποία τη βοηθούν στη νέα της προσπάθεια;
Η «δωδώνη» δεν θέλει να κάνει το come back, γιατί απλά ποτέ δεν έλειψε. Διεκδικεί όμως πιο δυναμικά αυτά που αναλογούν στη μεγαλύτερη ελληνική εταιρεία παγωτού, κάτι που συνεπάγεται συγκεκριμένα και σημαντικά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα. Όπως η εξειδίκευση στο αντικείμενο και η χρήση απολύτως αγνών υλικών, καθώς χρησιμοποιούμε αποκλειστικά 100% φρέσκο ελληνικό γάλα, και όχι σκόνη, φρέσκια κρέμα γάλακτος που συνδυάζεται με φυσικές πρώτες ύλες, χωρίς συντηρητικά, για να αποδώσουμε στην κάθε γεύση την ανώτερη ποιότητα που μας χαρακτηρίζει. Επιπλέον, ως αμιγώς ελληνική εταιρεία νιώθουμε και είμαστε πιο κοντά στον Έλληνα καταναλωτή και στις ανάγκες του. Στο πλαίσιο αυτό και εν μέσω της κρίσης προσαρμόζουμε και τις τιμές μας προσφέροντας 4 προτάσεις premium γεύσεων με μόνο ένα ευρώ/μπάλα.

Ποια είναι σήμερα η θέση της εταιρείας στην αγορά;
Η «δωδώνη» είναι σήμερα ηγέτης στην αγορά της gellateria, διαθέτοντας και το μεγαλύτερο δίκτυο καταστημάτων. Με ένα πολύ προσεκτικό σχεδιασμό κατάφερε συνολικά να διατηρήσει τον τζίρο σε πολύ καλά επίπεδα. Εντούτοις, για το 2013, οι πρωτοβουλίες που έχουμε πάρει, σε συνδυασμό με τα εγγενή ποιοτικά χαρακτηριστικά της εταιρείας, μας δίνουν το δικαίωμα να εκτιμούμε πως θα κινηθούμε ακόμα πιο ανοδικά. Εκτίμηση που τα μέχρι στιγμής στοιχεία επιβεβαιώνουν.


Μπορούμε να αναλύσουμε τα χαρακτηριστικά του κοινού στο οποίο απευθύνονται τα παγωτά δωδώνη;
Απευθύνονται στο κοινό που αναζητά ποιότητα υλικών και ποικιλία γεύσεων. Οι σχεδόν πέντε δεκαετίες δραστηριοποίησης στο παγωτό είναι αναμενόμενο να μας ευνοούν με ένα ιδιαίτερα διευρυμένο κοινό, το οποίο έχει διαμορφωμένη εικόνα, άποψη, αλλά, κυρίως, προτίμηση για τα προϊόντα μας. Το γεγονός αυτό, όμως, δεν παύει να καθιστά το 99% brand awareness που καταγράφουν οι πρόσφατες μετρήσεις, εντυπωσιακό. Εξίσου εντυπωσιακή και ευχάριστη είναι η απήχηση που έχει η «δωδώνη» στις ηλικίες 24-44, όπου και σημειώνονται τα υψηλότερα ποσοστά.

Ποιες τάσεις εκτιμάτε ότι θα επικρατήσουν προσεχώς στην αγορά παγωτού;
Η ποιότητα του προϊόντος σε συνδυασμό με την χρήση αγνών υλικών θα αποτελέσει ακόμη πιο σημαντικό κριτήριο επιλογής. Το παγωτό είναι τροφή, αλλά είναι και πηγή απόλαυσης. Στο πλαίσιο αυτό, η ανάπτυξη γεύσεων με ιδιαίτερο, δικό τους, χαρακτήρα, μέσα από διαδικασίες που ομολογούν το μεράκι στη διαχείριση των υλικών, αντί της γρήγορης, ομογενοποιημένης τυποποίησης, θα αναδειχθεί σε παράγοντα με ολοένα και πιο βαρύνουσα σημασία. Εξίσου σημαντική τάση θα είναι η «αποενοχοποίηση» του παγωτού, μέσα από τη δημιουργία υγιεινών προτάσεων, προσαρμοσμένων στις ανάγκες επιμέρους ομάδων του κοινού. Ένα παράδειγμα είναι η δημιουργία από τη «δωδώνη» τριών γεύσεων με sweete, το φυσικό γλυκαντικό από το φυτό στέβια, που αφαιρεί τη ζάχαρη, αλλά όχι την απόλαυση από τα παγωτά μας.

Τα private label στις περισσότερες προϊοντικές κατηγορίες έχουν πλέον ισχυρό ρόλο. Ισχύει αυτό και στην αγορά παγωτού;
Ούτε ο κλάδος του παγωτού αποτελεί εξαίρεση. Αυτό όμως δεν ισχύει για την περίπτωση των premium παγωτών, όπως η «δωδώνη». Έχουμε πιστό κοινό που βρίσκει σε εμάς παγωτά που δεν μπορούν να συγκριθούν με αυτά των private labels.

Τα παγωτά δωδώνη έχουν την ελληνικότητα βασικό στοιχείο του DNA τους. Πιστεύετε ότι στην παρούσα φάση, αυτό το χαρακτηριστικό λειτουργεί πολλαπλασιαστικά στην προσπάθεια αύξησης μεριδίων;
Σε ό,τι αφορά στη «δωδώνη» η ελληνικότητα είναι, απλά, γεγονός. Δεν είναι επιχείρημα. Δεν είναι επιλογή ή επικοινωνιακή τοποθέτηση. Ανήκουμε στις εταιρείες που δημιουργήθηκαν στην Ελλάδα, που αναπτύχθηκαν παράλληλα με την ελληνική κοινωνία, που προχωρούν και προοδεύουν μέσα στο πλαίσιο που ισχύει για κάθε πολίτη αυτής της χώρας. Είμαστε κομμάτι αυτού του τόπου και έκφραση της επιχειρηματικότητας των ανθρώπων του. Ακόμη περισσότερο, το ίδιο το προϊόν μας είναι αποτέλεσμα της παραγωγής της χώρας. Με γάλα από Έλληνες κτηνοτρόφους, με φρούτα και αρώματα της ελληνικής γης. Το παγωτό μας παράγεται σε ελληνικές εγκαταστάσεις, διασφαλίζοντας πλέον των 150 θέσεων εργασίας.

Η ελληνικότητα είναι παράλληλα ένας όρος που για εμάς περικλείει τις έννοιες της οικειότητας, καθώς οι καταναλωτές μας γνωρίζουν σχεδόν 50 χρόνια, της ιχνηλασιμότητας, με τις πρώτες μας ύλες να έρχονται από συγκεκριμένους παραγωγούς, της εντοπιότητας, με τα μαγαζιά – σημεία διάθεσης των προϊόντων μας να συνιστούν σημείο συνάντησης των τοπικών κοινωνιών, της ποιότητας, που προϋποθέτει η προσωπική σχέση που έχουμε με τον καταναλωτή. Υπό το πρίσμα αυτό, αντιμετωπίζοντας το δεδομένο της ελληνικής καταγωγής συνδυαστικά με τις έννοιες και τις αξίες που αυτή συνεπάγεται, η ελληνικότητα αποτελεί για μας ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.


Αγγέλικα Λεούση, Διευθύνουσα Σύμβουλος, jnl+: «Πρόκληση το να δεις με νέα ματιά ένα brand 46 χρόνων»
H Jnl+ επιμελήθηκε τη νέα καμπάνια για τα παγωτά δωδώνη και η Αγγέλικα Λεούση, Διευθύνουσα Σύμβουλος της εταιρείας, αναλύει τα στρατηγικά σημεία αυτής. «Στόχο μας για τη «δωδώνη» αποτέλεσε η ανάδειξη των βασικών στοιχείων του brand, όπως είναι η ελληνικότητα, τα αγνά υλικά, το ποιοτικό προϊόν, σε συνδυασμό με το μοντέρνο χαρακτήρα και διάθεση διαρκούς εξέλιξης των γεύσεών τους.

Η περαιτέρω επικέντρωση στις νέες γεύσεις, επιβεβαιώνει την ικανότητα της «δωδώνη» να μεταφράσει σε παγωτό γεύσεις όπως το παστέλι, το τριαντάφυλλο, αλλά να δημιουργήσει και μοντέρνους συνδυασμούς όπως σοκολάτα – λεμόνι, παρφέ ελληνικό φιστίκι κτλ. Παράλληλα, η επικοινωνία των παγωτών που απευθύνονται σε συγκεκριμένες ομάδες κοινού, πιστοποιεί την πρωτοτυπία, αλλά και την ευαισθησία της εταιρείας.

Βασικό στοιχείο της καμπάνιας αποτελεί ο Γιάννης Αποστολάκης, ο οποίος ως πρόσωπο υπηρετεί σημειολογικά την επικοινωνία του brand, υποστηρίζοντας επιτυχώς τα επί μέρους χαρακτηριστικά της εταιρείας. Το να καταφέρεις να «δεις» με νέα ματιά ένα brand για το οποίο το κοινό έχει τη δική του άποψη, επιλέγοντάς το επί 46 χρόνια, είναι πάντα πρόκληση. Απαιτεί ιδιαίτερη προσοχή στη στρατηγική επικοινωνίας που ακολουθείς, αλλά και σε κάθε λεπτομέρεια που αυτή περιλαμβάνει. Σε αυτή την πρόκληση ανταποκριθήκαμε με τον καλύτερο τρόπο. Αυτό δεν αποτελεί δική μου αίσθηση, αλλά το βασικό συμπέρασμα των ερευνών που η «δωδώνη» έχει τρέξει το διάστημα που η καμπάνια βρίσκεται στον αέρα.

Η συνεργασία με τη «δωδώνη» και με τα στελέχη marketing της εταιρείας είναι η βάση του καλού αποτελέσματος. Συνεργαζόμαστε με μια εταιρεία που αγαπά το αντικείμενό της και με ανθρώπους έμπειρους που θέλουν να εξελίξουν το προϊόν και να διεκδικήσουν ακόμα περισσότερα. Στη jnl+, ως ελληνική διαφημιστική με πορεία 7 δεκαετιών στο χώρο, είναι πολλά τα σημεία που νιώθουμε κοινά και αυτό ενισχύει τη δέσμευση και την προσπάθειά μας για το βέλτιστο αποτέλεσμα».

Marketing Week (T. 1415)
« 1 2 »
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778