Μια νέα αντίληψη μάρκετινγκ για την επικοινωνία, προβολή και προώθηση των προγραμμάτων της, σχεδιάζει να υλοποιήσει η ΕΡΤ σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε η διοίκηση σε συνέντευξη Τύπου.

Όπως αναφέρθηκε, στο επίκεντρο μπαίνει ο τηλεθεατής, καθώς ο προγραμματισμός και η επιλογή του περιεχομένου θα γίνεται βάσει των προτιμήσεων του κοινού και σύμφωνα με τη φυσιογνωμία και στόχευση των καναλιών. Αναλυτικότερα, η ΕΡΤ1 γίνεται πολυσυλλεκτική, στοχεύοντας στο ευρύ κοινό με μείγμα ενημέρωσης, αλλά και ψυχαγωγίας και μεγάλων αθλητικών γεγονότων, ενώ ΕΡΤ2, ΕΡΤ3 και ΕΡΤ Sports στοχεύουν σε ειδικά κοινά με θεματολογία τον πολιτισμό, την περιφέρεια και τα αθλητικά αντίστοιχα.

Για να προωθήσει πιο αποτελεσματικά το περιεχόμενό της στον τηλεθεατή, η ΕΡΤ θα εφαρμόσει cross-platform στρατηγική, που θα προωθεί το πρόγραμμα και από τα τρία μέσα (τηλεόραση, ραδιόφωνο και internet). Σε ό,τι αφορά στα διαφημιστικά έσοδα εκτιμάται ότι το 2019 «κλείνει» για την ΕΡΤ με έσοδα ύψους 10 εκατ. ευρώ, που αντιστοιχεί στο 3% της αγοράς και στο 5% των συνολικών της εσόδων. Το 2018, τα διαφημιστικά έσοδα της ΕΡΤ ανήλθαν σε 13 εκατ. ευρώ, με το ανταποδοτικό τέλος να αποτελεί τη βασική πηγή εσόδων ύψους 181 εκατ. ευρώ.