McDonald’s και Tesco είναι τα πρώτα brands στη Μ. Βρετανία που συσστρατεύονται με τον ΙΑΒ στην προσπάθεια «εκκαθάρισης» του τοπίου της ψηφιακής διαφήμισης.

Υιοθετώντας το «gold standard» του φορέα, οι εταιρείες δεσμεύονται να χρησιμοποιούν μόνο ψηφιακούς εταίρους που έχουν δεσμευτεί επίσης στην ίδια πρωτοβουλία. Το gold standard έχει ως στόχο να συνδυάσει τις προσπάθειες της βιομηχανίας για την καταπολέμηση του ad fraud, την ενίσχυση του brand safety, αλλά και τη βελτίωση της εμπειρίας για τους χρήστες στο ψηφιακό περιβάλλον.

Προκειμένου να λάβουν τη σχετική πιστοποίηση, οι εταιρείες πρέπει να εφαρμόσουν ads.txt, να υποβληθούν σε ανεξάρτητο έλεγχο από την JICWEBS και να ευθυγραμμίζονται με τις αρχές του Coalition of Better Ads αναφορικά με τον περιορισμό των ad formats που ενοχλούν τους χρήστες και υπονομεύουν την ψηφιακή εμπειρία.

Μέχρι στιγμής, 95 ιδιοκτήτες media, media agencies και εταιρείες τεχνολογίας έχουν πιστοποιηθεί, ενώ, με τη στρατολόγηση και διαφημιζομένων αναμένεται ότι περισσότεροι πάροχοι θα συνταχθούν, με στόχο την αναβάθμιση της ψηφιακής διαφημιστικής εμπειρίας. Η Tesco είχε εκφράσει και στο παρελθόν προβληματισμούς, καθώς μεγάλο μέρος του media budget της σπαταλάται σε ad verification και ad tech, αντί να έχει άμεσο αντίκτυπο στον τελικό καταναλωτή.
(Πηγή: Marketingweek.com)