Με μια φιλανθρωπική καμπάνια επέλεξε να γιορτάσει τη συμπλήρωση των 10 χρόνων του το δημοφιλές παιχνίδι Angry Birds, μεταστρέφοντας τον θυμό σε δύναμη του καλού.

Για την επέτειο, η Droga5 δημιούργησε την εκστρατεία «Bring the Anger», στο πλαίσιο της οποίας λανσαρίστηκαν τα Rage Riders. Πρόκειται για μια custom made σειρά ηλεκτρικών σκούτερ, τα οποία ενεργοποιούνται με τη φωνή και κινούνται γρηγορότερα όσο πιο δυνατά φωνάζει ο χρήστης. Τα σκούτερ δεν είναι διαθέσιμα στο κοινό, οι fans όμως μπορούν να τα δουν εν δράσει μέσω video περιεχομένου που δημιούργησαν δημοφιλείς YouTube creators, όπως οι Tanner Fox, Team Edge και Destroying.

Παράλληλα, μέσω του παιχνιδιού τα Angry Birds στηρίζουν τη Unicef Φινλανδίας, καλώντας τους χρήστες να συμμετέχουν, με κορύφωση τη δωρεά 100.000 δολαρίων στο Education in Emergencies Fund του οργανισμού. Το ίδρυμα στηρίζει την εκπαίδευση των παιδιών σε εμπόλεμες ζώνες και σε άλλες περιοχές που βρίσκονται σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης ανά τον κόσμο. Η καμπάνια έρχεται σε συνέχεια της είδησης ότι η Rovio Entertainment, δημιουργός των Angry Birds, επέλεξε την Kairos Media ως το παγκόσμιο influencer marketing και media agency of record.
(Πηγή: TheDrum)