Ένα εκατομμύριο συνδρομητές επιδιώκει να προσθέσει στην αναγνωστική του βάση ο Guardian, μέσα από τη μεγάλη του καμπάνια Hope is Power.

Ο Chief Executive David Pemsel βρίσκεται πίσω από την ανανέωση του μοντέλου συνδρομητικών εσόδων, το οποίο ξεκίνησε πριν από τέσσερα χρόνια και μετέτρεψε ένα έλλειμμα 57 εκατ. λιρών σε κέρδος 0,8 εκατ. λιρών για τη φετινή χρονιά. Το 2015, αποφασίστηκε ομόφωνα ότι το φύλλο έπρεπε να περιορίσει την πρόσβαση στο περιεχόμενό του, «υψώνοντας» paywall. Έθεσε έτσι την πρόκληση να μετατρέψει τα 156 εκατ. browsers σε ενεργούς υποστηρικτές, σε μια περίοδο όπου διέθετε 175.000 print και digital συνδρομές.

Μέχρι το τέλος του 2018 είχε αγγίξει το ορόσημο του ενός εκατομμυρίου συνδρομών και συνεχίζει πλέον για ένα ακόμη εκατομμύριο. «Αναπτύσσουμε τις σωστές λειτουργίες και πειραματιζόμαστε με τη μέθοδό μας. Μέσα από την ενδυνάμωση των σχέσεων με τους αναγνώστες μας και τη βραβευμένη δημοσιογραφία μας θα φτάσουμε στο δεύτερο εκατομμύριο», αναφέρει η Marketing Director της εφημερίδας Sonia Sudhakar, υποστηρίζοντας ότι τώρα διπλασιάζουν αυτό που κάποτε θεωρούσαν «άπιαστο» στόχο.

Η εφημερίδα ανέθεσε την καμπάνια στην Uncommon, το shop που έστησαν τα πρώην στελέχη της Grey, Nils Leonard, Lucy Jameson και Natalie Graeme και το αποτέλεσμα ήταν η καμπάνια Hope is Power. Στόχο, να ενθαρρύνει το κοινό να αμφισβητεί το status quo και να ελέγχει την εξουσία.
(Πηγή: TheDrum)