Marketing Week - H Lime εστιάζει στην κερδοφορία με τοπικές στρατηγικές

Σάββατο, 18 Ιανουαρίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Αποχωρεί από αγορές της Αμερικής

H Lime εστιάζει στην κερδοφορία με τοπικές στρατηγικές

13 Ιανουαρίου 2020 | 16:22 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: International,Trends

Στις αγορές που «έχουν υιοθετήσει τις micromobility λύσεις μετακίνησης» εστιάζει το brand e-scooter Lime, θέτοντας ως προτεραιότητα την κερδοφορία.

Η εταιρεία ανακοίνωσε πρόσφατα ότι θα σταματήσει τη λειτουργία της σε 12 αγορές σε Βόρειο και Νότιο Αμερική, ενώ έχει περιορίσει το ανθρώπινο δυναμικό της, απολύοντας, μεταξύ άλλων και μέλη του brand team. Ο Brad Bao, Chief Executive Officer της Lime, σχολίασε ότι οι εξελίξεις αυτές συνδέονται με τη μετατόπιση του ενδιαφέροντος της εταιρείας στην κερδοφορία, καθώς η αγορά των scooters φτάνει τον κορεσμό.

Σε ανάρτησή του, ανέφερε ότι η Lime στοχεύει τώρα στην «οικονομική ανεξαρτησία», ενώ εκπρόσωπος της εταιρείας δήλωσε ότι θα συνεχιστεί η hyper-local προσέγγιση στο brand building, γεγονός που σημαίνει ότι θα συνεχίσει να συνεργάζεται με τοπικά agencies στις περισσότερες από 100 πόλεις στις οποίες δραστηριοποιείται.

Ο Duke Stump, Chief Marketing Officer της Lime, παραδέχθηκε τον Σεπτέμβριο ότι μια τέτοιου είδους προσέγγιση καθιστά το marketing πιο δύσκολο να μετρηθεί και απαιτεί περισσότερη προσπάθεια και δουλειά, σε σχέση με την κεντρική διαχείριση της στρατηγικής, του creative και του media buying. «Αλλά συμβάλλει στη βιωσιμότητα», προσέθεσε. «Δημιουργεί μια εξαιρετική βάση και πιστεύω ότι οδηγεί σε περισσότερα insights, αναφορικά με το πώς να είσαι relevant και να έχεις απήχηση σε τοπικό επίπεδο».
(Πηγή: TheDrum)

Marketing Week Online( 13 Ιανουαρίου 2020)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business
  • Ανακύκλωση

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778