Marketing Week - To Facebook επιτρέπει την αποφυγή διαφημίσεων από τα Custom Audiences

Σάββατο, 18 Ιανουαρίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Στο πλαίσιο δυνατότητας απόκρυψης πολιτικών διαφημίσεων

To Facebook επιτρέπει την αποφυγή διαφημίσεων από τα Custom Audiences

13 Ιανουαρίου 2020 | 16:19 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: International,Social Media

Μία ακόμη αλλαγή στο εργαλείο Custom Audience πραγματοποιεί το Facebook, μετά από σειρά αναπροσαρμογών στον τρόπο διαχείρισης των λιστών που υλοποίησε πέρυσι.

Το τελευταίο update επιφυλάσσει έναν περισσότερο proactive ρόλο στους χρήστες, πέρα από την απλή ενημέρωσή τους για το αν «στοχεύονται» από διαφημιζόμενους, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να επιλέξουν αν θα δουν τη διαφήμιση ή όχι. Έτσι, οι χρήστες μπορούν να αποφασίσουν οι ίδιοι αν ένας διαφημιζόμενος θα τους προβάλλει το μήνυμά του χρησιμοποιώντας τις λίστες Custom Audience, ενώ θα μπορούν να δηλώσουν διαθεσιμότητα για να δουν μια διαφήμιση ακόμη και αν δεν ανήκουν στη λίστα.

Οι χρήστες μπορούσαν πάντα να κρύψουν όλες τις διαφημίσεις από έναν συγκεκριμένο διαφημιζόμενο μέσα από τα Ad Preferences, ή κατευθείαν σε μια διαφήμιση. Τώρα όμως θα μπορούν να σταματήσουν να βλέπουν διαφημίσεις οι οποίες βασίζονται σε λίστα Custom Audience κάποιου διαφημιζόμενου», αναφέρεται σε ανάρτηση στο εταιρικό blog της πλατφόρμας.

Η εξέλιξη αυτή μπορεί να δημιουργήσει ανησυχία στα brands, καθώς συνήθως τα Custom Audiences περιλαμβάνουν τους πιο ενεργούς τους πελάτες. Αν και ο αποκλεισμός του περιεχομένου μπορεί να πλήξει το performance μιας καμπάνιας, ο έλεγχος που αποκτούν οι χρήστες μπορεί να οδηγήσει τις εταιρείες να επανεκτιμήσουν τη σχέση μαζί τους, αλλά και το περιεχόμενο που τους σερβίρουν.

Η ανακοίνωση έγινε στο πλαίσιο ενημέρωσης αναφορικά με τις δυνατότητες απόκρυψης πολιτικών διαφημίσεων που ενεργοποιεί το δίκτυο, ωστόσο το αναμενόμενο feature θα αφορά όλες τις καμπάνιες που χρησιμοποιούν Custom Audiences.
(Πηγή: MarketingLand)

Marketing Week Online( 13 Ιανουαρίου 2020)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business
  • Ανακύκλωση

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778