Εν μέσω της εορταστικής περιόδου, το Facebook λανσάρει updates στα εργαλεία reporting, προκειμένου να βοηθήσει τους marketers να μετρήσουν καλύτερα την αποτελεσματικότητα των διαφημίσεων σε διαφορετικούς λογαριασμούς, κανάλια και συσκευές.

Οι αναβαθμίσεις περιλαμβάνουν ένα νέο feature για cross-account reporting και ένα εργαλείο για custom metrics. Για το cross-account reporting, ένα dashboard αποτυπώνει τα metrics από διαφορετικούς διαφημιστικούς λογαριασμούς. Σύμφωνα με το Facebook, «αυτή η πλατφόρμα reporting λειτουργεί ως one-stop-shop για μια ξεκάθαρη, ακριβή αναφορά για την απόδοση της επιχείρησής σας και θα σας επιτρέψει να εξοικονομήσετε τον χρόνο που προηγουμένως δαπανούσατε στην “χειροκίνητη” δημιουργία reports».

Το dashboard αυτό μπορεί να αποτυπώσει το de-duplicated reach (το reach σε μοναδικούς χρήστες από διαφορετικούς λογαριασμούς και καμπάνιες), ώστε να εκφράσει καλύτερα τους τύπους κοινού που στοχεύθηκαν. Επιπλέον, οι διαφημιζόμενοι θα μπορούν να δουν και να αναλύσουν το μοναδικό reach across accounts, μια λειτουργία που δεν είναι διαθέσιμη στα exported reports.

Όσον αφορά τα custom metrics, η πλατφόρμα έχει ενσωματώσει ένα εργαλείο για custom metric building, που μπορεί να δημιουργήσει και να σώσει custom metrics. Μπορούν να εφαρμοστούν στα reports απευθείας στο Ads Reporting manager και σε cross-account reports.
(Πηγή: MarketingLand)