Ο όμιλος ΟΤΕ λανσάρει τη νέα υπηρεσία online παραγγελίας φαγητού και καφέ «Box», προσφέροντας στους καταναλωτές τη δυνατότητα να επιλέγουν μέσα από ποικιλία σε γεύσεις και κουζίνες.

Μέσα από το Box app (Android, iOS) και το www.box.gr, οι καταναλωτές μπορούν να δημιουργήσουν το προσωπικό τους «γευστικό» προφίλ, σύμφωνα με τις προτιμήσεις και τις ανάγκες τους, αλλά και να προγραμματίζουν την ώρα και την τοποθεσία παράδοσης της παραγγελίας τους (scheduled ordering). Στα πλεονεκτήματα του Box συγκαταλέγεται και η δυνατότητα των χρηστών να κερδίζουν πόντους κάθε φορά που χρησιμοποιούν την υπηρεσία για την παραγγελία τους, εξαργυρώνοντάς τους σε επόμενη παραγγελία σε εκπτώσεις, σε πακέτα ΜΒ από την Cosmote ή και σε δωροεπιταγές από επώνυμες εταιρείες.

Οι πελάτες του Box μπορούν να παραγγέλνουν φαγητό ή καφέ σε περισσότερα από 3.000 καταστήματα πανελλαδικά. Η υπηρεσία εμπλουτίζεται συνεχώς με νέα καταστήματα, καλύπτοντας νέες περιοχές σε όλη την Ελλάδα και με συνεργασίες με μεγάλες αλυσίδες εστίασης. «Με φρέσκια εικόνα και εύχρηστο περιβάλλον χρήσης, που εστιάζουν στην προσωποποιημένη αναζήτηση του πελάτη, την ποικιλία στις επιλογές και τη συνεχή επιβράβευση, το Box έρχεται να αναβαθμίσει την εμπειρία των καταναλωτών και να επαναπροσδιορίσει τις συνήθειές τους στο online food delivery», δήλωσε ο Παναγιώτης Γαβριηλίδης, Chief Marketing Officer Consumer Segment ομίλου ΟΤΕ. Το Box σχεδιάστηκε και υλοποιείται σε συνεργασία με την εταιρεία Desquared.