Marketing Week - McDonald’s και Tesco υιοθετούν πρώτες τον «χρυσό κανόνα» του ΙΑΒ

Κυριακή, 8 Δεκεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Για την «εκκαθάριση» της ψηφιακής διαφήμισης

McDonald’s και Tesco υιοθετούν πρώτες τον «χρυσό κανόνα» του ΙΑΒ

2 Δεκεμβρίου 2019 | 17:52 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: International,Trends

McDonald’s και Tesco είναι τα πρώτα brands στη Μ. Βρετανία που συσστρατεύονται με τον ΙΑΒ στην προσπάθεια «εκκαθάρισης» του τοπίου της ψηφιακής διαφήμισης.

Υιοθετώντας το «gold standard» του φορέα, οι εταιρείες δεσμεύονται να χρησιμοποιούν μόνο ψηφιακούς εταίρους που έχουν δεσμευτεί επίσης στην ίδια πρωτοβουλία. Το gold standard έχει ως στόχο να συνδυάσει τις προσπάθειες της βιομηχανίας για την καταπολέμηση του ad fraud, την ενίσχυση του brand safety, αλλά και τη βελτίωση της εμπειρίας για τους χρήστες στο ψηφιακό περιβάλλον.

Προκειμένου να λάβουν τη σχετική πιστοποίηση, οι εταιρείες πρέπει να εφαρμόσουν ads.txt, να υποβληθούν σε ανεξάρτητο έλεγχο από την JICWEBS και να ευθυγραμμίζονται με τις αρχές του Coalition of Better Ads αναφορικά με τον περιορισμό των ad formats που ενοχλούν τους χρήστες και υπονομεύουν την ψηφιακή εμπειρία.

Μέχρι στιγμής, 95 ιδιοκτήτες media, media agencies και εταιρείες τεχνολογίας έχουν πιστοποιηθεί, ενώ, με τη στρατολόγηση και διαφημιζομένων αναμένεται ότι περισσότεροι πάροχοι θα συνταχθούν, με στόχο την αναβάθμιση της ψηφιακής διαφημιστικής εμπειρίας. Η Tesco είχε εκφράσει και στο παρελθόν προβληματισμούς, καθώς μεγάλο μέρος του media budget της σπαταλάται σε ad verification και ad tech, αντί να έχει άμεσο αντίκτυπο στον τελικό καταναλωτή.
(Πηγή: Marketingweek.com)

Marketing Week Online( 2 Δεκεμβρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business
  • Ανακύκλωση

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778