Ανοδικές είναι οι προβλέψεις για τις τιμές των διαφημίσεων σε παραδοσιακά και ψηφιακά κανάλια, σε παγκόσμιο επίπεδο, σύμφωνα με την World Federation of Advertisers (WFA).

Πιο συγκεκριμένα, η τιμή της τηλεοπτικής διαφήμισης εκτιμάται ότι θα αυξηθεί κατά 6,6%, κατά μέσο όρο διεθνώς το επόμενο έτος και του online video κατά 6%. Μικρότερες αυξήσεις αναμένονται για τα υπόλοιπα παραδοσιακά κανάλια, ενώ το online display προβλέπεται ότι θα καταγράψει άνοδο της τάξης του 4,4%. Τα ποσοστά προέκυψαν από τη συλλογή και την ανάλυση δεδομένων από 17 εταιρείες που καλύπτουν 50 αγορές.

Συνολικά, τα offline Μέσα υπολογίζεται ότι θα δουν τις τιμές τους να ενισχύονται κατά 5%, ενώ στα ψηφιακά κανάλια (όπου συμπεριλαμβάνονται μόνο το online video και online display) οι αυξήσεις τιμών θα φτάσουν το 5,2%. Κάθε αγορά, ωστόσο, θα κινηθεί διαφορετικά. Για παράδειγμα, στη Μ. Βρετανία, οι τιμές θα παρουσιάσουν μικρότερες διακυμάνσεις: το κόστος της τηλεοπτικής διαφήμισης αναμένεται να αυξηθεί κατά 2,7% κατά μέσο όρο, του online video κατά 3,7%, ενώ του online display θα παραμείνει σταθερή.
(Πηγή: Marketingweek.com)