Marketing Week - Καμπάνια «Αγάπης» από την ΑΒ Βασιλόπουλος

Κυριακή, 8 Δεκεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Για τη φιλανθρωπική δράση «Δώρα Αγάπης»

Καμπάνια «Αγάπης» από την ΑΒ Βασιλόπουλος

2 Δεκεμβρίου 2019 | 17:46 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: CSR,Retail

Για τέταρτη χρονιά, η ΑΒ Βασιλόπουλος υλοποιεί τη δράση «Δώρα Αγάπης» και μέσα από ένα τηλεοπτικό σποτ καλεί τους καταναλωτές να λάβουν μέρος.

Κάθε «Δώρο Αγάπης» που οι πελάτες της θα βρουν σε επιλεγμένα καταστήματα ΑΒ, έχει έναν ξεχωριστό σκοπό, ενώ περιλαμβάνει βασικά είδη διατροφής για κάθε νοικοκυριό. Επίσης οι καταναλωτές μπορούν να ενισχύσουν με το κουτί το ειδικό καλάθι συγκέντρωσης τροφίμων του καταστήματος και η ΑΒ Βασιλόπουλος θα φροντίσει να φτάσει στο τραπέζι ανθρώπων που έχουν ανάγκη. Για κάθε Δώρο Αγάπης που αγοράζεται, η ΑΒ προσφέρει αντίστοιχο ποσό στην Τράπεζα Τροφίμων. Για τις ανάγκες του σποτ, ένα μικρό κοριτσάκι, «μπαίνει στα παπούτσια του Άγιου Βασίλη» και του χτυπά την πόρτα για να του προσφέρει ένα «Δώρο Αγάπης».

Marketing Week Online( 2 Δεκεμβρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business
  • Ανακύκλωση

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778