Με αύξηση εσόδων και ενίσχυση της πελατειακής βάσης τόσο σε ιδιώτες όσο και σε επιχειρήσεις, έκλεισε το Γ’ τρίμηνο 2019 η Wind Ελλάς.

Τα συνολικά έσοδα από υπηρεσίες σημείωσαν ενισχυμένη άνοδο 5% ετησίως, στα 137,8 εκατ. ευρώ και το προσαρμοσμένο EBITDA αυξήθηκε κατά 8,5% σε ετήσια βάση, στα 42,3 εκατ. Μεταξύ άλλων, η Wind Vision προσέλκυσε 13.000 νέους συνδρομητές, διαμορφώνοντας τον συνολικό αριθμό των πελατών της στους 55.000 στο τέλος Σεπτεμβρίου.

«Το τρίτο τρίμηνο αξιοποιήσαμε τις ενισχυμένες υποδομές μας και εστιάσαμε περαιτέρω στη σχέση με τους συνδρομητές μας για να επιτύχουμε την υψηλότερη αύξηση εσόδων από το Γ’ τρίμηνο του 2017. Η νέα ολιστική μας προσέγγιση σε θέματα επικοινωνίας, εξυπηρέτησης πελατών και ψυχαγωγίας έχουν ενισχύσει την ανταγωνιστικότητα του ομίλου και την ικανότητά μας να προσελκύουμε νέους, αλλά και να διατηρούμε τους υπάρχοντες πελάτες», δήλωσε ο Νάσος Ζαρκαλής, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Wind Ελλάς.