Marketing Week - Η COSMOTE δεν έκανε skip στις ανάγκες του κοινού

Δευτέρα, 9 Δεκεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Κατέκτησε μία θέση στο top 3 των ελληνικών branded YouTube channels

Η COSMOTE δεν έκανε skip στις ανάγκες του κοινού

15 Νοεμβρίου 2019 | 13:17 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Τηλεπικοινωνίες

Ένα πρόσφατο case study της Google για την COSMOTE ήρθε να αποδείξει πως η σωστή και στοχευμένη προσπάθεια στο digital περιβάλλον επιβραβεύεται, αφού η εταιρεία ανήλθε από τη 12η στη 2η θέση των branded YouTube καναλιών, μέσα σε λιγότερο από έναν χρόνο.

Τι έκανε, λοιπόν, το brand; Από τη χορηγία πέρασε στη συνεργασία με δημοφιλείς YouTube creators, προκειμένου να παράγει πρωτότυπο περιεχόμενο στο δικό της κανάλι. Ακόμα, προχώρησε στην παραγωγή του «Robogirl», μιας ταινίας αποκλειστικά διαθέσιμης στο YouTube, με σενάριο βασισμένο στο θέμα της εκπαιδευτικής ρομποτικής για παιδιά. Τέλος, αναβίωσε σε μορφή web series και το «Σ’ αγαπώ – M’ αγαπάς», μία από τις πιο ιστορικές ελληνικές σειρές, προσδίδοντας στο σενάριο ένα τεχνολογικό twist.

Επομένως, το αυθεντικό branded content στο YouTube ήταν το κλειδί της επιτυχίας αυτής. Σύμφωνα με τη Βασιλική Μαργέλου, Head of OTE Group’s media and budgeting team: «Μια καμπάνια για να είναι επιτυχημένη πρέπει να έχει κάτι παραπάνω από μια απλή προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών. Με αυθεντικό, πρωτότυπο περιεχόμενο, μπορείς να κάνεις τον κόσμο να σε προσέξει και, αν το κάνεις σωστά, γιατί όχι, και να σε αγαπήσει».

Το κανάλι της COSMOTE κατέγραψε τις εξής σημαντικές επιτυχίες: 415% αύξηση συνδρομητών, 943% περισσότερη οργανική ώρα παρακολούθησης, 720% περισσότερα likes και 463% περισσότερα comments. Έτσι, χάρις σε όλα αυτά, κατάφερε να κατακτήσει μία θέση στο top 3 των ελληνικών branded YouTube channels. Η δυναμική προσπάθεια αξίζει να συνεχιστεί, δίνοντας έμπνευση για δημιουργικό περιεχόμενο και σε άλλα brands.

Marketing Week Online( 15 Νοεμβρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business
  • Ανακύκλωση

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778