Η Mondelez International παρουσιάζει την πρώτη έκθεση «State of Snacking», μια παγκόσμια μελέτη καταναλωτικών τάσεων που εξετάζει τον ρόλο των σνακς σε όλο τον κόσμο για την κάλυψη των εξελισσόμενων αναγκών των καταναλωτών στο σύγχρονο περιβάλλον, όπως τον πολυάσχολο μοντέρνο τρόπο ζωής, την αυξανόμενη επιθυμία για κοινωνική διασύνδεση και μια πιο ολιστική αίσθηση που αφορά την ευεξία.

Η έκθεση αποκαλύπτει την άνοδο της κατανάλωσης σνακς σε παγκόσμιο επίπεδο, λαμβάνοντας υπόψη περιφερειακές παραλλαγές που δείχνουν πώς τα σνακς συμβάλλουν στο μέλλον των τροφίμων, στο πλαίσιο των αναγκών της καθημερινής ζωής. Η έκθεση, που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την The Harris Poll, στηρίζεται σε έρευνα που έγινε σε δώδεκα χώρες με τη συμμετοχή χιλιάδων καταναλωτών και αναδεικνύει την κατανάλωση των σνακς ως αυξανόμενη συμπεριφορά.

Το 59% των ενηλίκων καταναλωτών σε όλο τον κόσμο λέει ότι προτιμά να τρώει πολλά μικρά γεύματα καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, σε αντίθεση με λίγα και μεγαλύτερα, με τους νεότερους να επιλέγουν περισσότερα γεύματα με σνακς (70% ανάμεσα στους millennials). Η έκθεση εγκαινιάζεται ένα χρόνο μετά την ανακοίνωση της νέας επιχειρηματικής στρατηγικής και του σκοπού της ως εταιρείας, να προσφέρει στους καταναλωτές το σωστό σνακ, για τη σωστή στιγμή, φτιαγμένο με το σωστό τρόπο. Το «State of Snacking» είναι διαθέσιμο στο www.stateofsnacking.com.