Marketing Week - Σε καταστήματα «εμπειρίας» στρέφεται η Vodafone

Σάββατο, 7 Δεκεμβρίου 2019

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του Marketing Week και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Αναπροσαρμόζει το δίκτυό της σε Ευρώπη και Μ. Βρετανία

Σε καταστήματα «εμπειρίας» στρέφεται η Vodafone

10 Οκτωβρίου 2019 | 13:08 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: International,Τηλεπικοινωνίες

Σε ανανέωση του δικτύου καταστημάτων της προχωρά η Vodafone, μετά την ανακοίνωση για τη διακοπή λειτουργίας του 15% των 7.700 φυσικών της σημείων στην Ευρώπη.

Η εταιρεία τηλεπικοινωνιών στοχεύει στον μετασχηματισμό του 40% των καταστημάτων της μέχρι το 2021, αξιοποιώντας insights σχετικά με το τι ζητούν οι πελάτες στην κάθε περιοχή. Με βάση την πεποίθηση ότι το 40% των συναλλαγών θα γίνεται πλέον ηλεκτρονικά, ο Chief Executive της Vodafone Nick Read επιβεβαίωσε ότι αυτό θα σημάνει αλλαγές και στο φυσικό κατάστημα, όπως το λανσάρισμα καταστημάτων «εμπειρίας», μαζί άλλα formats, όπως convenience και click-to-collect.

Ο Read δήλωσε επίσης ότι η εταιρεία θα χρησιμοποιεί «στοχευμένο και προσωποποιημένο marketing», με στόχο τη βελτίωση των υπηρεσιών της ταχύτερα από τους ανταγωνιστές της, ενώ πρόκειται να χρησιμοποιήσει chatbots τεχνητής νοημοσύνης για να βοηθήσει τους πελάτες της να αγοράσουν προϊόντα και υπηρεσίες σε τρία clicks. Παράλληλα με τον περιορισμό του δικτύου της στην Ευρώπη, η Vodafone σχεδιάζει να εγκαινιάσει 24 νέα franchise καταστήματα στη Μ. Βρετανία φέτος, με την πιθανότητα να ανοίξει 50 ακόμα καταστήματα το 2020, σε συνδυασμό με νέες διαδικτυακές υπηρεσίες.
(Πηγή: Marketingweek.com)

Marketing Week Online( 10 Οκτωβρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business
  • Ανακύκλωση

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778