H Chupa Chups «αγκαλιάζει» τη διαφορετικότητα και την ελεύθερη έκφραση κάθε fan της με τη νέα της καμπάνια «Weird is Fun», την οποία επιμελήθηκε και υλοποίησε η imba, creative agency του ομίλου IPG Mediabrands.

Η πραγματική ομορφιά βρίσκεται σε καθετί διαφορετικό και η Chupa Chups το επιβραβεύει ξεκινώντας τo «Μεγάλο Κυνήγι των Weirdos». Όλα τα Chupa Chups έχουν ένα περιτύλιγμα, εκτός από τα «Weirdos»: τα 1.000 γλειφιτζούρια με διπλό περιτύλιγμα και έναν μοναδικό κωδικό που κυκλοφορούν σε περίπτερα και super market σε όλη την Ελλάδα.

Το κοινό καλείται να «στηρίξει την απόφασή τους» να φορούν το ένα περιτύλιγμα πάνω από το άλλο. Το μόνο που έχουν να κάνουν είναι να τα ανακαλύψουν και να μπουν στo www.chupachups.gr για να δουν αν ο μοναδικός κωδικός αντιστοιχεί σε ένα από τα δώρα.