Marketing Week - Ξεκίνησε η έρευνα για τις πρακτικές ανταγωνισμού της Amazon

Δευτέρα, 16 Σεπτεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Με συνεντεύξεις με εμπόρους που συνεργάζονται με την πλατφόρμα

Ξεκίνησε η έρευνα για τις πρακτικές ανταγωνισμού της Amazon

12 Σεπτεμβρίου 2019 | 15:20 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: e-commerce,International

Ειδική ομάδα συγκρότησε η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου (FTC) των ΗΠΑ για τη διερεύνηση του κατά πόσον η Amazon εκμεταλλεύεται την ισχύ της εις βάρους του ανταγωνισμού.

Αποτελούμενη από νομικούς και τουλάχιστον έναν οικονομολόγο, η FTC παίρνει καταθέσεις από μικρές επιχειρήσεις που πωλούν προϊόντα στην πλατφόρμα, καλύπτοντας μια σειρά θεματικών. Μεταξύ άλλων, ερωτώνται για το ποσοστό κέρδους που αποκομίζουν από τις πωλήσεις στην Amazon έναντι άλλων ηλεκτρονικών αγορών, όπως τα Walmart και eBay, γεγονός που δείχνει ότι οι αρχές αμφιβάλλουν για το κατά πόσο υπάρχουν πραγματικές εναλλακτικές για παρόχους και αγοραστές.

Ο χρόνος που αφιερώνεται στις συνεντεύξεις, αλλά και το ανθρώπινο δυναμικό που έχει επιστρατευτεί μαρτυρούν ότι πρόκειται για μια συστηματική έρευνα και όχι απλά για μια επιφανειακή ανταπόκριση σε τυχόν παράπονα. Από την πλευρά της, η Amazon δεν έχει ανακοινώσει κάτι σχετικά, πρόσφατα όμως είχε ανοίξει την πόρτα σε συνεργαζόμενους εμπόρους για ιδιωτικές συνομιλίες.

Η διαδικασία αποτελεί τμήμα ευρύτερης έρευνας για τον αντίκτυπο που έχουν εταιρείες όπως οι Amazon, Google και Facebook στην αμερικανική οικονομία. Επισταμένως, δε, εξετάζεται το κατά πόσον η Amazon έχει αθέμιτο πλεονέκτημα έναντι συνεργαζόμενων εμπόρων, όταν διαθέτει παρόμοια προϊόντα στη δική της πλατφόρμα.
(Πηγή: AdAge)

Marketing Week Online( 12 Σεπτεμβρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778