Marketing Week - Άνοδος 33% για τα έσοδα από το programmatic στην Ευρώπη το 2018

Πέμπτη, 14 Νοεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Σταθερό το in-housing, άνοδος των consultancies

Άνοδος 33% για τα έσοδα από το programmatic στην Ευρώπη το 2018

12 Σεπτεμβρίου 2019 | 15:18 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Finance,International,Trends

Υγιή ανάπτυξη σε ποσοστό 33% σημείωσαν τα έσοδα από το programmatic στην Ευρώπη το 2018.

Παρά τους προβληματισμούς των διαφημιστών αναφορικά με την τρέχουσα ψηφιακή εφοδιαστική αλυσίδα και το κατά πόσο το GDPR θα επηρέαζε την ψηφιακή δαπάνη, τα έσοδα από την προγραμματική διαφήμιση άγγιξαν τα 16,7 δισ. το προηγούμενο έτος. Διαψεύδοντας τα brands που αμφισβητούσαν την αξία του programmatic media spend τους και πίεζαν τις πλατφόρμες και τους παρόχους adtech να ενισχύσουν τη διαφάνεια και να αντιμετωπίσουν το ad fraud, τα στοιχεία του IAB Europe αποτυπώνουν μια θετική εικόνα για τα οικονομικά της βιομηχανίας.

Η ετήσια έκθεσή του, Attitudes to Programmatic Advertising, έδειξε ότι το 70% του display και το 50% του video inventory συνολικά διακινούνται πλέον προγραμματικά, με το social media buying να κυριαρχεί. Ωστόσο, ακόμα και χωρίς αυτό, η ανάπτυξη είναι εντυπωσιακή και φτάνει το 26,6% και τα 5,5 δισ. ευρώ.

Παρόλο που ο κλάδος βρίσκεται σε άνθηση, η έκθεση αποκάλυψε επίσης ότι η γνώση και η υιοθέτηση των νέων standards διαφάνειας ads.txt κυμαίνεται σε σχετικά χαμηλά επίπεδα από το buy-side, αν και το 56% των publishers εφαρμόζει τις πρακτικές. Καταγράφεται επίσης σταθεροποίηση του ποσοστού in-housing, το οποίο παρέμεινε σταθερό στο 38%, αν και παρατηρείται η άνοδος υβριδικών μοντέλων. Μια ακόμα αξιοσημείωτη πρακτική είναι η στροφή στα consultancies για το programmatic buying, η οποία αυξήθηκε από το 0% στο 7% ΥοΥ.
(Πηγή: TheDrum)

Marketing Week Online( 12 Σεπτεμβρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778