Αναποφάσιστος φαίνεται ο Elon Musk, CEO της Tesla, αναφορικά με το φυσικό δίκτυο καταστημάτων και κέντρων εξυπηρέτησης.

Για χρόνια, σταθερός του στόχος ήταν η επέκτασή του, δίνοντας ακόμα και δικαστικές μάχες για να το επιτύχει. Όλα άλλαξαν τον Φεβρουάριο, οπότε αποφάσισε να εγκαταλείψει το συγκεκριμένο μοντέλο και να κλείσει τα περισσότερα καταστήματα. Δέκα μέρες αργότερα διέψευσε τον εαυτό του δηλώνοντας ότι μόνο τα μισά θα έκλειναν, ενώ από τότε επιχειρεί να τα διατηρήσει όλα, ή τα περισσότερα, ανοιχτά.

Τώρα, σε μία ακόμη ανατροπή, προχωρά στην επέκταση του φυσικού δικτύου, προσθέτοντας κέντρα εξυπηρέτησης, εγκαταλείποντας το σχέδιο περικοπής εξόδων, εν μέσω ενός ακόμη τριμήνου απωλειών. Όπως υποστήριξε, η ζήτηση για τη μάρκα είναι ισχυρή σε περιοχές όπου διαθέτει κέντρα εξυπηρέτησης και σταθμούς φόρτισης και μπορεί να προσφέρει ελκυστικά οικονομικά οφέλη και ανταγωνιστικές τιμές.

«Τα κέντρα εξυπηρέτησης είναι το κλειδί για τις πωλήσεις, όχι τα σημεία retail», υποστήριξε. Οι απώλειες της Tesla για το δεύτερο τρίμηνο καθώς και η πρόσφατη αποχώρηση ενός ακόμα υψηλόβαθμου στελέχους προκάλεσαν διψήφια πτώση των μετοχών, της τάξης του 15%, ενώ η πτώση έχει φτάσει το 32% για το έτος.
(Πηγή: AdAge)