Προκειμένου να ενισχύσει τον τρόπο που υποδέχεται τα 10 εκατ. επισκέπτες ετησίως και να προωθήσει τις συλλογές του μέσα από μια ολοκληρωτική ανανέωση της εμπειρίας για το γενικό κοινό, τους ακαδημαϊκούς, τους επιστήμονες, τους ερευνητές και τους εργαζομένούς του, το μουσείο του Λούβρου επέλεξε την Accenture Interactive για να υλοποιήσει την αναβάθμιση της ψηφιακής στρατηγικής και να ηγηθεί του ψηφιακού μετασχηματισμού του.

Το consultancy θα χαράξει τον στρατηγικό σχεδιασμό του, ως μέρος μιας αφιλοκερδούς πρωτοβουλίας εταιρικής υπευθυνότητας που εφαρμόζεται εδώ και 15 χρόνια. Η Accenture Interactive έχει εντοπίσει ψηφιακές καινοτομίες που θα επιτρέψουν στο Λούβρο να επιτύχει τις 3 βασικές του προτεραιότητες: να εμπλουτίσει την εμπειρία των επισκεπτών, να αναπτύξει εργαλεία που θα βοηθήσουν τους εργαζόμενους να αλληλεπιδρούν με το κοινό καλύτερα, ενισχύοντας παράλληλα την απόδοσή τους, αλλά και να βελτιώσει την ανταλλαγή πληροφοριών και την προβολή των διάσημων συλλογών του.

Η εταιρεία παρέχει τεχνογνωσία και υπηρεσίες στο μουσείο από το 2001, με τη συνεργασία τους να περιλαμβάνει strategy development, project management, technology innovations και experience design. Αυτή τη στιγμή υποστηρίζει το Λούβρο να αναβαθμίσει το website της και βρίσκεται πίσω από το λανσάρισμα ενός mobile application που χρησιμοποιεί ΑR.
(Πηγή: TheDrum)