Marketing Week - Από την Accenture το ψηφιακό makeover για το Μουσείο του Λούβρου

Σάββατο, 7 Δεκεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Ανάπτυξη εργαλείων και στρατηγικής αναβάθμισης εμπειρίας

Από την Accenture το ψηφιακό makeover για το Μουσείο του Λούβρου

22 Ιουλίου 2019 | 16:55 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: International,Trends,Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Προκειμένου να ενισχύσει τον τρόπο που υποδέχεται τα 10 εκατ. επισκέπτες ετησίως και να προωθήσει τις συλλογές του μέσα από μια ολοκληρωτική ανανέωση της εμπειρίας για το γενικό κοινό, τους ακαδημαϊκούς, τους επιστήμονες, τους ερευνητές και τους εργαζομένούς του, το μουσείο του Λούβρου επέλεξε την Accenture Interactive για να υλοποιήσει την αναβάθμιση της ψηφιακής στρατηγικής και να ηγηθεί του ψηφιακού μετασχηματισμού του.

Το consultancy θα χαράξει τον στρατηγικό σχεδιασμό του, ως μέρος μιας αφιλοκερδούς πρωτοβουλίας εταιρικής υπευθυνότητας που εφαρμόζεται εδώ και 15 χρόνια. Η Accenture Interactive έχει εντοπίσει ψηφιακές καινοτομίες που θα επιτρέψουν στο Λούβρο να επιτύχει τις 3 βασικές του προτεραιότητες: να εμπλουτίσει την εμπειρία των επισκεπτών, να αναπτύξει εργαλεία που θα βοηθήσουν τους εργαζόμενους να αλληλεπιδρούν με το κοινό καλύτερα, ενισχύοντας παράλληλα την απόδοσή τους, αλλά και να βελτιώσει την ανταλλαγή πληροφοριών και την προβολή των διάσημων συλλογών του.

Η εταιρεία παρέχει τεχνογνωσία και υπηρεσίες στο μουσείο από το 2001, με τη συνεργασία τους να περιλαμβάνει strategy development, project management, technology innovations και experience design. Αυτή τη στιγμή υποστηρίζει το Λούβρο να αναβαθμίσει το website της και βρίσκεται πίσω από το λανσάρισμα ενός mobile application που χρησιμοποιεί ΑR.
(Πηγή: TheDrum)

Marketing Week Online( 22 Ιουλίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business
  • Ανακύκλωση

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778