Marketing Week - H Unilever λανσάρει «Tinder» ιδεών

Κυριακή, 21 Ιουλίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Το app «Idea Swipe» στοχεύει στην ενίσχυση της καινοτομίας

H Unilever λανσάρει «Tinder» ιδεών

12 Ιουλίου 2019 | 16:23 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: International,Launching

Ένα νέο application λάνσαρε η Unilever, με στόχο να διπλασιάσει την αποτελεσματικότητα των ιδεών, μειώνοντας στο μισό χρόνο και κόστος.

Το «Idea Swipe», το οποίο αναπτύχθηκε in-house, είναι εμπνευσμένο από το Tinder, το δημοφιλές dating app, στο οποίο ο χρήστης κυλά προς τα δεξιά τα προφίλ των ατόμων που του αρέσουν και προς τα αριστερά αυτά που απορρίπτει. Η λογική πίσω από τη νέα εφαρμογή είναι η επιτάχυνση της ανάπτυξης και δοκιμής ιδεών, διευκολύνοντας τη λήψη αποφάσεων μέσα από αυτήν, σε σύγκριση με «παραδοσιακούς» τρόπους όπως τα πολλά post-it πάνω στον τοίχο.

Το app χρησιμοποιεί behavioural economics για να δημιουργήσει ερωτήσεις που έχουν σχεδιαστεί ώστε να παρέχουν ένα σχεδόν αυτόματο feedback. Το νέο εργαλείο εντάσσεται στη στρατηγική της εταιρείας να «φέρει τη δημιουργικότητα in-house», επιδιώκοντας να χρησιμοποιήσει την τεχνολογία για να ελαχιστοποιήσει τις «τυποποιημένες» εργασίες και να αφήσει χώρο για σκέψη. «Η υιοθέτηση της τεχνολογίας δεν είναι διαπραγματεύσιμη. Είτε το κάνεις είτε μετατρέπεσαι σε δεινόσαυρο», δήλωσε ο Stan Stanunathan, Executive Vice-President of Consumer Marketing and Insights της Unilever.

Προέτρεψε επίσης τους marketers να προσεγγίσουν την τεχνητή νοημοσύνη με μεγαλύτερη ουδετερότητα, ενώ, μιλώντας για τα FMCGs, σχολίασε ότι το mass customization θα ακολουθήσει το mass hyper personalization, κάτι για το οποίο απαιτείται σημαντική τεχνολογική προετοιμασία.
(Πηγή: TheDrum)

Marketing Week Online( 12 Ιουλίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Αντηλιακά προϊόντα: Εξειδίκευση, functionality και βιωσιμότητα βγαίνουν από τη «σκιά»

Τις ανάγκες συγκεκριμένων ομάδων καταναλωτών θέτουν στο επίκεντρο οι εταιρείες αντηλιακής φροντίδας, δίνοντας προτεραιότητα στη διάσταση της αξιοπιστίας και της βιωσιμότητας σε συνθέσεις και συσκευασίες. Ευαισθητοποίηση και ενημέρωση κυριαρχούν στην επικοινωνία.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778