Marketing Week - Οι εταιρείες TELCOs στο πλευρό των πληγέντων της Χαλκιδικής

Πέμπτη, 14 Νοεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Cosmote, Wind Ελλάς και Nova σε δράσεις διευκόλυνσης των τηλεπικοινωνιών

Οι εταιρείες TELCOs στο πλευρό των πληγέντων της Χαλκιδικής

12 Ιουλίου 2019 | 16:13 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: CSR,Τηλεπικοινωνίες

Τη στήριξή τους στους πληγέντες από το κύμα κακοκαιρίας στη Χαλκιδική έσπευσαν να δηλώσουν οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών της χώρας, ανακοινώνοντας πληθώρα σχετικών δράσεων.

Για τους κατοίκους και τους επισκέπτες των δήμων Νέας Προποντίδας, Κασσάνδρας και Σιθωνίας, η Cosmote προσφέρει δωρεάν 2.000 λεπτά προς όλα τα εθνικά δίκτυα, σε όλους τους συνδρομητές κινητής -συμβολαίου, καρτοσυμβολαίου και καρτοκινητής- με ισχύ έως και τις 22/7, καθώς και 2GB για mobile Internet σε όλους τους συνδρομητές κινητής -συμβολαίου, καρτοσυμβολαίου και καρτοκινητής- με ισχύ έως και τις 22/7.

Επιπλέον, ο Όμιλος αναστέλλει κάθε διαδικασία για φραγή για όλες τις συνδέσεις Cosmote σταθερής, κινητής και τηλεόρασης στις πληγείσες περιοχές, και διαθέτει όλα τα καρτοτηλέφωνα για δωρεάν κλήσεις προς αστικά, υπεραστικά και κινητά από τις 12/7 μέχρι και τις 18/7/19. Τέλος, τα καταστήματα Cosmote και Γερμανός στις περιοχές Νέα Μουδανιά, Ιερισσός, Κασσάνδρα και Πολύγυρος, διαθέτουν δωρεάν μπαταρίες, powerbanks, φακούς και φορτιστές αυτοκινήτων, ενώ οι τεχνικοί του Ομίλου εργάζονται για την πλήρη αποκατάσταση της επικοινωνίας στις πληγείσες περιοχές, με την εκτεταμένη χρήση γεννητριών ρεύματος.

Κατανοώντας τις αυξημένες ανάγκες επικοινωνίας, η Wind Ελλάς προσφέρει σε όλους τους συνδρομητές κινητής στις πληγείσες περιοχές δωρεάν 1500’ προς εθνικά κινητά και σταθερά και 1,5GB με ισχύ έως και 20/7. Παράλληλα, σταματά η διαδικασία φραγής εισερχομένων/ εξερχομένων κλήσεων στις συνδέσεις συμβολαίου μέχρι και το τέλος του μήνα. Επιπλέον, η Wind Ελλάς ενημερώνει ότι από την πρώτη στιγμή το Εθνικό Κέντρο Διαχείρισης Δικτύου και οι τεχνικοί της είναι σε επιφυλακή και εργάζονται για την αποκατάσταση της επικοινωνίας το συντομότερο δυνατό.

H Nova εξέφρασε την συμπαράστασή της στις οικογένειες των θυμάτων και των πληγέντων, προχωρώντας στις παρακάτω ενέργειες: Θα γίνει άρση φραγής σε συνδρομητές internet, τηλεφωνίας και συνδρομητικής τηλεόρασης (χωρίς χρέωση τέλους επανασύνδεσης) σε όσες φραγές πραγματοποιήθηκαν στις 10 και στις 11/7. Δεν θα πραγματοποιείται φραγή σε συνδρομητές internet, τηλεφωνίας και συνδρομητικής τηλεόρασης έως τις 31/7, ενώ δεν θα αποσταλεί κανένα μήνυμα ειδοποίησης φραγής έως τις 31/7.

Marketing Week Online( 12 Ιουλίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778