Marketing Week - Η Diageo χρησιμοποιεί voice για engagement

Κυριακή, 21 Ιουλίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Στο πλαίσιο στρατηγικής αναβάθμισης της καινοτομίας

Η Diageo χρησιμοποιεί voice για engagement

9 Ιουλίου 2019 | 17:15 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: International,Launching,Τρόφιμα - Ποτά

Με τις δυνατότητες του voice πειραματίζεται η Diageo, επιχειρώντας να μετατρέψει τους καταναλωτές σε brand ambassadors.

Πριν από μερικούς μήνες, η εταιρεία λάνσαρε το Talisker Tasting Experience, ένα φωνητικό virtual tour στο αποστακτήριο, με στόχο να καταστήσει την κληρονομιά του flagship single malt «περισσότερο προσιτή» από ποτέ στο κοινό, μια λειτουργία που, σύμφωνα με τον Head of Technology and Innovation της Diageo, Benjamin Lickfett, θα μπορούσε να εφαρμοστεί σε «πολλά προϊόντα» του χαρτοφυλακίου της.

Η δυνατότητα είναι συμβατή με όλες τις συσκευές με Alexa και περιλαμβάνει ένα audio ταξίδι που εκπαιδεύει τους χρήστες πώς να καταναλώνουν το ποτό, βοηθώντας τους να γνωρίσουν την πολυπλοκότητα των γεύσεων στη γκάμα του Talisker, ενώ στο τέλος τους προτρέπει να κάνουν ερωτήσεις για την ιστορία του και να εξερευνήσουν άλλα ουίσκι που μπορεί να θέλουν να δοκιμάσουν.

Αν και δεν αποκάλυψε τον αριθμό των καταναλωτών που χρησιμοποίησαν το εργαλείο, τα στοιχεία της Diageo δείχνουν ότι οι χρήστες πέρασαν σε αυτό κατά μέσο όρο 7,5 λεπτά, με το 40% του χρόνου να αφιερώνεται στη δυνατότητα της εξερεύνησης. Ο Lickfett υποστήριξε ότι η λειτουργία «προσθέτει ψηφιακή αξία» στο Talisker και εντάσσεται στη στρατηγική του ομίλου να παράγει «λιγότερη καινοτομία αλλά υψηλότερης ποιότητας».
(Πηγή: TheDrum)

Marketing Week Online( 9 Ιουλίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Αντηλιακά προϊόντα: Εξειδίκευση, functionality και βιωσιμότητα βγαίνουν από τη «σκιά»

Τις ανάγκες συγκεκριμένων ομάδων καταναλωτών θέτουν στο επίκεντρο οι εταιρείες αντηλιακής φροντίδας, δίνοντας προτεραιότητα στη διάσταση της αξιοπιστίας και της βιωσιμότητας σε συνθέσεις και συσκευασίες. Ευαισθητοποίηση και ενημέρωση κυριαρχούν στην επικοινωνία.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778