Marketing Week - Forrester: Οι CMOs πρέπει να δώσουν μάχη για να επιβιώσουν

Σάββατο, 7 Δεκεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Market Research

Μόλις το 10% προβλέπεται ότι θα ανταπεξέλθει στις νέες ανάγκες

Forrester: Οι CMOs πρέπει να δώσουν μάχη για να επιβιώσουν

30 Οκτωβρίου 2019 | 16:25 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: International,Trends,Έρευνες

Φτάνοντας στο τέλος μιας χρονιάς κατά την οποία δεκάδες ηχηρά brand names κατήργησαν τη θέση του Chief Marketing Officer, η Forrester εκτιμά ότι το 2020 θα ακολουθήσει μια «απεγνωσμένη μάχη για επιβίωση» του ρόλου, με τους «survivors» να διευρύνουν με πρωτοφανή τρόπο τις αρμοδιότητές τους.

Κατά τη διάρκεια των δύο τελευταίων δεκαετιών, ο CMO έχει μετατραπεί από «αρχηγό στην οικοδόμηση του brand» σε «βοηθητικό διαχειριστή data», όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η μελέτη και αυτή η «οδυνηρή» μετάβαση έχει ωθήσει κάποιες από τις κορυφαίες μάρκες παγκοσμίως να τον «ξεφορτωθούν» φέτος. Ανάμεσα σε αυτές βρίσκονται οι Johnson & Johnson, Kellogg, McDonald’s, Netflix και Walmart.

Η έκθεση δεν προδικάζει τον «θάνατο» του CMO, επιμένει ωστόσο στην ανάγκη μετασχηματισμού του. «Αυτοί που θα τα καταφέρουν θα είναι εκείνοι που θα αναλάβουν την ευθύνη για όλα: το brand, τις επικοινωνίες, τις πωλήσεις, το CX και την επιλογή τεχνολογιών, επηρεάζοντας παράλληλα την εμπειρία των εργαζομένων, αλλά και οδηγώντας την καινοτομία και τις αλλαγές που απαιτεί η εμμονή με τον πελάτη», αναφέρει η εταιρεία.

Η Forrester προβλέπει ότι λιγότερο από το 10% των σημερινών CMOs θα ανταπεξέλθει στην πρόκληση, προτείνοντας τη θωράκιση της θέσης μέσα από επένδυση σε purpose-led εμπειρίες πελάτη και πιο στρατηγικές επενδύσεις στην τεχνολογία.
(Πηγή: Campaign)

Marketing Week Online( 30 Οκτωβρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business
  • Ανακύκλωση

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778