Marketing Week - Η ψηφιακή διαφήμιση χτυπάει «ταβάνι»;

Τρίτη, 10 Δεκεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Market Research

Ενδείξεις για πιθανή επιβράδυνση, παρά τα ρεκόρ ανάπτυξης

Η ψηφιακή διαφήμιση χτυπάει «ταβάνι»;

22 Οκτωβρίου 2019 | 18:28 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: International,Trends

Τα 58 δισ. δολάρια άγγιξε η δαπάνη ψηφιακής διαφήμισης στην Αμερική το πρώτο μισό του 2019, σύμφωνα με έρευνα του ΙΑΒ και της PwC US, ποσό ρεκόρ για πρώτο εξάμηνο έτους.

Πρόκειται για αύξηση 17% σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι, με το video advertising να καταγράφει τα ταχύτερα επίπεδα ανάπτυξης ΥΟΥ, στο 36%, φτάνοντας τα 9,5 δισ. Παρά τα εντυπωσιακά νούμερα, ωστόσο, μια πιο προσεκτική ανάγνωση της έκθεσης αποκαλύπτει ενδεχόμενους κινδύνους, που μπορεί να οδηγήσουν τη βιομηχανία σε επιβράδυνση, για πρώτη φορά τα τελευταία 10 χρόνια.

Παρά την αύξηση εσόδων ΥΟΥ το πρώτο εξάμηνο του 2019, το ποσοστό είναι μικρότερο σε σχέση με το δεύτερο μισό του 2018. Σύμφωνα με την PwC, η τάση της συρρίκνωσης της ανάπτυξης είχε παρατηρηθεί ξανά το 2009 και κατέληξε στην πρώτη πτώση όλων των εποχών για τη βιομηχανία, η οποία αποδόθηκε στη «Μεγάλη Ύφεση».

Όπως υποστηρίζουν οι αναλυτές, μία ακόμα ύφεση, σε συνδυασμό με τις νέες κανονιστικές ρυθμίσεις για την ιδιωτικότητα από τις αμερικανικές αρχές θα μπορούσαν να ανακόψουν τη φρενήρη ανοδική πορεία της βιομηχανίας. Όσον αφορά τα επιμέρους στοιχεία, το mobile αντιπροσωπεύει το 69% των συνολικών διαφημιστικών εσόδων, από το 62% πέρυσι, ενώ διψήφια άνοδο (26%) καταγράφουν και τα social media, με τα διαφημιστικά τους έσοδα να ανέρχονται σε 16,5 δισ. δολάρια, το πρώτο εξάμηνο του έτους.
(Πηγές: AdAge, TheDrum)

Marketing Week Online( 22 Οκτωβρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business
  • Ανακύκλωση

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778