Στα 121,5 δισ. δολάρια υπολογίζεται η αξία της παγκόσμιας αγοράς τεχνολογιών marketing, σημειώνοντας ετήσια ανάπτυξη της τάξης του 22%, σύμφωνα με την BDO και το WARC.

Για τρίτη συνεχή χρονιά, η έκθεση βασίστηκε σε ετήσια έρευνα με τη συμμετοχή περισσότερων από 750 brands και agencies σε Αμερική, Μ. Βρετανία, Ευρώπη και Ασία-Ειρηνικό, διερευνώντας την τρέχουσα κατάσταση και τις προσδοκίες για τη βιομηχανία του martech, καταγράφοντας αυξημένα budgets, αλλά και σχέδια για περεταίρω επενδύσεις. «Η ακόρεστη όρεξη των καταναλωτών για την υιοθέτηση ψηφιακών τεχνολογιών οδηγεί την ανάπτυξη στην αγορά και δημιουργεί ευκαιρίες για μικρούς και μεγάλους πωλητές εργαλείων marketing σε όλο τον κόσμο», αναφέρει ο Damian Ryan, Media & Technology Partner της BDO.

Όπως προκύπτει από τα στοιχεία της έρευνας, η πλειοψηφία των marketers διεθνώς υπολογίζουν ότι τα martech budgets θα παραμείνουν στα ίδια επίπεδα τους επόμενους 12 μήνες, αλλά το 43% εκτιμά ότι θα αυξηθούν και μόνο το 4% προβλέπει μείωση. Όσον αφορά τη χρήση και τις δυνατότητες των εργαλείων που επιλέγονται, τα τρία τέταρτα των brands δήλωσαν ότι χρησιμοποιούν martech για email και social media και πάνω από το ένα τρίτο για content, CRM και analytics. Καθώς οι μάρκες εξακολουθούν να δίνουν προτεραιότητα στην καταναλωτική εμπειρία, τεχνολογίες που συμβάλλουν στην αναβάθμισή της και το tracking συνιστούν αναπτυσσόμενα πεδία στον χώρο.

Την ίδια στιγμή ωστόσο, λιγότερα από τα μισά brands που συμμετείχαν στην έρευνα δήλωσαν ότι χρησιμοποιούν λύσεις τεχνολογίας για το tracking των καταναλωτών μεταξύ καναλιών, αν και το 73% αισθάνεται ότι διαθέτει την τεχνολογία για την αναβάθμιση του CX στα περισσότερα, αν όχι σε όλα, τα touchpoints. Τα ευρήματα μαρτυρούν ότι η χρήση της τεχνολογίας στην επικοινωνία βρίσκεται ακόμα σε εμβρυακό στάδιο.

Η χρήση του internet of things είναι ακόμη αρκετά περιορισμένη, ενώ η τεχνητή νοημοσύνη και το cross-device identification (XDID) εντοπίζονται ως αναδυόμενες τεχνολογίες που βοηθούν τους marketers να εστιάσουν στην εμπειρία πελάτη. Σε αυτό το περιβάλλον, η δημιουργία ομάδων με τα κατάλληλα martech skills παραμένει ζητούμενο, προκειμένου να διασφαλιστεί η μέγιστη απόδοση της επένδυσης.