Για πέμπτη συνεχή χρονιά, η Apple αναδείχθηκε το πιο relevant brand της Αμερικής, σύμφωνα με την ετήσια έκθεση Brand Relevance Index της Prophet.

Το Spotify κατέκτησε τη δεύτερη θέση, και η Android την τρίτη. Μεταξύ των πιο αξιοσημείωτων μεταβολών, η Nike κατακρημνίστηκε από το Νο 10 στο Νο 59, παρά τη δημοσιότητα που απέσπασε με την καμπάνια με πρωταγωνιστή τον Colin Kaepernick, αν και παραμένει η κορυφαία μάρκα στην κατηγορία της ένδυσης.

Σύμφωνα με τους αναλυτές, το να είναι μια εταιρεία ξεκάθαρη αναφορικά με το όραμά της, να διαθέτει ενσυναίσθηση, αλλά και να επενδύει στην προσφορά μοναδικών εμπειριών ενισχύουν τη σύνδεση των καταναλωτών μαζί της. Από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού, αν και η Apple κατέκτησε την πρώτη θέση στην αντίστοιχη έρευνα και στη Γερμανία, ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα αποτελέσματα στη Μ. Βρετανία, όπου ο τεχνολογικός κολοσσός εκτοπίστηκε από την κορυφή, από το Εθνικό Σύστημα Υγείας της χώρας.

Η μελέτη εκεί κατέγραψε προτίμηση στις εγχώριες μάρκες, καθώς και σε εκείνες που επιτυγχάνουν να αποσπάσουν την προσοχή από την πολιτική αβεβαιότητα. Και σε αυτή την περίπτωση, η κοινωνική αποστολή φαίνεται να μετρά στη συνείδηση των καταναλωτών, σε αντίθεση με την έννοια της ιδιοκτησίας, όπως μαρτυρά η υψηλή βαθμολογία brands όπως τα Spotify, Uber και Netflix.
(Πηγές: AdWeek, Campaign)