Marketing Week - Το digital θα ξεπεράσει το 50% του ad spend το 2021

Κυριακή, 21 Ιουλίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Market Research

«Μεικτή» η εικόνα στα παραδοσιακά Μέσα

Το digital θα ξεπεράσει το 50% του ad spend το 2021

8 Ιουλίου 2019 | 16:42 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Trends,Έρευνες

Το 52% της παγκόσμιας διαφημιστικής δαπάνης αναμένεται να αντιπροσωπεύει η διαδικτυακή διαφήμιση μέχρι το 2021, σύμφωνα με τις τελευταίες εκτιμήσεις της Zenith.

To γεγονός αυτό θα σημάνει την υπέρβαση του ορίου του 50% για πρώτη φορά, καθώς φέτος το ποσοστό αυτό βρίσκεται στο 47%, ενώ πέρυσι διαμορφώθηκε στο 44%. Ωστόσο, ο ρυθμός ανάπτυξης πέφτει με γοργούς ρυθμούς, δεδομένου ότι η αγορά διαδικτυακής διαφήμισης ωριμάζει. Αν και το internet ad spend ενισχύθηκε κατά 17% το 2018, η Zenith προβλέπει ότι το αντίστοιχο ποσοστό θα είναι μόλις 12% για το 2019 και 9% το 2021.

Η ανοδική πορεία της digital διαφήμισης οδηγείται από τα αλληλοεπικαλυπτόμενα κανάλια του online video και των social media, τα οποία αναμένεται να αναπτυχθούν κατά 18% και 17% αντίστοιχα σε ετήσια βάση μέχρι το 2021. Την ίδια στιγμή, τα διαφημιστικά έσοδα για έντυπες εφημερίδες και περιοδικά, υπολογίζεται μόλις στα 70 δισ. δολάρια για φέτος, λιγότερο από το μισό των 164 δισ. δολαρίων που σημείωσε το 2007, οπότε και καταγράφηκε η κορύφωσή του.

Τα έσοδα της παραδοσιακής τηλεόρασης βαίνουν επίσης μειούμενα, με τις εκτιμήσεις να τα τοποθετούν στα 180 δισ. δολάρια το 2021, από τα 184 δισ. το 2018. Άλλα παραδοσιακά Μέσα ωστόσο αποδεικνύονται περισσότερο «υγιή»: για τα ραδιοφωνικά έσοδα διαφαίνεται αύξηση 1%, 4% για το out-of-home και 12% για το cinema σε ετήσια βάση. Αξίζει βέβαια να σημειωθεί ότι το cinema αντιπροσωπεύει ακόμα μόλις το 0,8% του συνολικού ad spend. (Πηγή: Marketingweek.com)

Marketing Week Online( 8 Ιουλίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Αντηλιακά προϊόντα: Εξειδίκευση, functionality και βιωσιμότητα βγαίνουν από τη «σκιά»

Τις ανάγκες συγκεκριμένων ομάδων καταναλωτών θέτουν στο επίκεντρο οι εταιρείες αντηλιακής φροντίδας, δίνοντας προτεραιότητα στη διάσταση της αξιοπιστίας και της βιωσιμότητας σε συνθέσεις και συσκευασίες. Ευαισθητοποίηση και ενημέρωση κυριαρχούν στην επικοινωνία.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778