Τη διάσπαση του business της ανακοίνωσε η Nielsen, με στόχο τη δημιουργία 2 αυτόνομων εταιρικών σχημάτων.

Η εταιρεία μετρήσεων διαχωρίζει το παγκόσμιο media business από το παγκόσμιο connect business, με τον CEO David Kenny να παραμένει επικεφαλής του media measurement. «Τόσο το Global Media όσο και το Global Connect είναι το καθένα ζωτικής σημασίας για τις βιομηχανίες που υπηρετούν, αλλά κάθε κομμάτι έχει ξεχωριστή δυναμική», σχολίασε ο Kenny.

«Η απόφασή μας να τα διαχωρίσουμε σηματοδοτεί ένα ορόσημο στη στρατηγική μας εξέλιξη και θα τοποθετήσει με τον βέλτιστο τρόπο το καθένα, ώστε να υπηρετεί τις συγκεκριμένες ανάγκες των πελατών και να ανταποκρίνεται αποτελεσματικά στις ταχέως μεταβαλλόμενες δυναμικές της αγοράς. Ως δύο ανεξάρτητες εταιρείες, μπορούμε να διασφαλίσουμε πιο αποτελεσματικά τη λήψη αποφάσεων με ταχύτητα και να προωθήσουμε καίριες πρωτοβουλίες ώστε να επιταχύνουμε τη βελτίωση της απόδοσης για κάθε business».

O διαχωρισμός αναμένεται να ολοκληρωθεί σε ορίζοντα 9-12 μηνών, ενώ ήδη έχει ξεκινήσει η αναζήτηση για τον Chief Executive του Global Connect business. Η Nielsen προχώρησε σε αναδιοργάνωση των ομάδων media και retail τον Φεβρουάριο, ολοκληρώνοντας μια χρονιά την οποία χαρακτήρισε «γεμάτη προκλήσεις» οικονομικά.
(Πηγή: TheDrum)