Νέες καταναλωτικές συμπεριφορές ανέδειξε η Nielsen για τον κλάδο του super market και της μικρής λιανικής, στο πλαίσιο του Shopper Trends Conference 2019.

Σύμφωνα με τα στοιχεία, τρεις στους τέσσερις αγοραστές είναι γυναίκες, ηλικίας άνω των 35 ετών, δημιουργώντας ένα μέσο προφίλ της ελληνίδας αγοράστριας, ηλικίας 41 ετών. Σε σχέση με το 2017 οι Έλληνες επισκέφθηκαν λιγότερο στη διάρκεια του 2018 τα καταστήματα ψιλικών ειδών και περιπτέρου, καθώς, περιορίζεται ο αριθμός των καταστημάτων που εντάσσονται στο παραδοσιακό κανάλι, ενώ παράλληλα το παραδοσιακό κοινό έχει στραφεί σε μεγάλο ποσοστό σε εναλλακτικά προϊόντα καπνίσματος που διατίθενται από άλλα κανάλια.

Ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι τον τελευταίο μήνα το 50% των καταναλωτών επισκέφθηκε 1-2 αλυσίδες, ενώ το 11% μοίρασε τα ψώνια του σε τουλάχιστον 5. Κατά μέσο όρο, οι Έλληνες επισκέπτονται 2,8 αλυσίδες. Στο πλαίσιο της διοργάνωσης, ο Κώστας Μαχαίρας, Πρόεδρος του ΙΕΛΚΑ, σχολίασε: «Ζούμε στην εποχή του localization και του personalization. Ο λιανέμπορος μπορεί να αλλάξει τη ροή και την απόφαση του αγοραστή, στιγμιαία, είτε με τα social media, είτε μέσα στα μαγαζιά. Το correct data είναι αυτό που θέλουμε. Η μεγαλύτερη γάγγραινα είναι η ταχύτητα και η άνεση του να αλλάξουμε νοοτροπία».