Marketing Week - Τρεις αλυσίδες s/m τον μήνα επισκέπτονται οι Έλληνες Καταναλωτές

Κυριακή, 22 Σεπτεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Market Research

Αναδιατάξεις στον κλάδο δείχνουν τα στοιχεία της Nielsen

Τρεις αλυσίδες s/m τον μήνα επισκέπτονται οι Έλληνες Καταναλωτές

18 Απριλίου 2019 | 16:08 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Trends,Έρευνες

Νέες καταναλωτικές συμπεριφορές ανέδειξε η Nielsen για τον κλάδο του super market και της μικρής λιανικής, στο πλαίσιο του Shopper Trends Conference 2019.

Σύμφωνα με τα στοιχεία, τρεις στους τέσσερις αγοραστές είναι γυναίκες, ηλικίας άνω των 35 ετών, δημιουργώντας ένα μέσο προφίλ της ελληνίδας αγοράστριας, ηλικίας 41 ετών. Σε σχέση με το 2017 οι Έλληνες επισκέφθηκαν λιγότερο στη διάρκεια του 2018 τα καταστήματα ψιλικών ειδών και περιπτέρου, καθώς, περιορίζεται ο αριθμός των καταστημάτων που εντάσσονται στο παραδοσιακό κανάλι, ενώ παράλληλα το παραδοσιακό κοινό έχει στραφεί σε μεγάλο ποσοστό σε εναλλακτικά προϊόντα καπνίσματος που διατίθενται από άλλα κανάλια.

Ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι τον τελευταίο μήνα το 50% των καταναλωτών επισκέφθηκε 1-2 αλυσίδες, ενώ το 11% μοίρασε τα ψώνια του σε τουλάχιστον 5. Κατά μέσο όρο, οι Έλληνες επισκέπτονται 2,8 αλυσίδες. Στο πλαίσιο της διοργάνωσης, ο Κώστας Μαχαίρας, Πρόεδρος του ΙΕΛΚΑ, σχολίασε: «Ζούμε στην εποχή του localization και του personalization. Ο λιανέμπορος μπορεί να αλλάξει τη ροή και την απόφαση του αγοραστή, στιγμιαία, είτε με τα social media, είτε μέσα στα μαγαζιά. Το correct data είναι αυτό που θέλουμε. Η μεγαλύτερη γάγγραινα είναι η ταχύτητα και η άνεση του να αλλάξουμε νοοτροπία».

Marketing Week Online( 18 Απριλίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778