H Publicom Burson-Marsteller σχεδίασε και υλοποίησε εκδήλωση στο bar restaurant Hytra για την ανακοίνωση του νέου συνεργάτη της Lavazza στην Ελλάδα, Beverage World.

Εκπρόσωποι των ΜΜΕ, bloggers, influencers, αλλά και εργαζόμενοι και συνεργάτες της Beverage World ενημερώθηκαν σχετικά με τα νέα σχέδια της Lavazza για πιο δυναμική παρουσία των προϊόντων στην ελληνική αγορά, την προϊοντική σειρά υψηλής ποιότητας και την εξειδίκευσή της στην τέχνη του καφέ.

Με κεντρικό concept «Lavazza – BW Join forces», εκπρόσωποι της Lavazza και της Beverage World παρουσίασαν στους παρευρισκόμενους τη δέσμευσή τους για την ελληνική αγορά και παράλληλα ανέδειξαν την ποιότητα και αριστεία του καφέ Lavazza, ενώ ειδικός από το Εκπαιδευτικό Κέντρο της Lavazza στο Τορίνο, παρουσίασε ειδικές συνταγές και shows που σχετίζονται με τον καφέ.

Οι καλεσμένοι είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν τα Coffee tails της Lavazza και να διασκεδάσουν με live μουσική. Η Publicom Burson – Marsteller χειρίζεται εδώ και 2 χρόνια το ολοκληρωμένο πρόγραμμα Διαχείρισης Φήμης και PR της Lavazza στην Ελλάδα.