Marketing Week - Ένα ρίσκο για τις Δημόσιες Σχέσεις

Σάββατο, 7 Δεκεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Public Relations

Ένα ρίσκο για τις Δημόσιες Σχέσεις

10 Οκτωβρίου 2019 | 13:24 Γράφει η Κατερίνα  Πολυμερίδου Topics: Trends

Τα data και τα data-driven insights αποκτούν όλο και μεγαλύτερη σημασία στη διαμόρφωση του storytelling των brands και της πρόσβασής τους σε διαφορετικά κοινά, ή ακόμη και μεμονωμένα πρόσωπα. Καμία έκπληξη ως εδώ.

Το debate για την data-driven εποχή της επικοινωνίας εξελίσσεται εδώ και αρκετά χρόνια, με τις τεχνολογίες που διαρκώς αναπτύσσονται να τροφοδοτούν τη συζήτηση. Ποια είναι όμως η θέση των Δημοσίων Σχέσεων σε αυτή την πραγματικότητα; Στη νέα εποχή για το παραδοσιακό αυτό discipline, οι εταιρείες παροχής σχετικών υπηρεσιών και τα στελέχη τους καλούνται όχι μόνον να αξιοποιήσουν τις σχετικές τεχνολογίες, αλλά και να μάθουν να τις «διαβάζουν» και να τις χειρίζονται.

Μέχρι σήμερα, καθώς τα σχετικά εργαλεία αντιστοιχούσαν σε ακριβές επενδύσεις, ο κλάδος των Δημοσίων Σχέσεων είχε μείνει αρκετά διστακτικός, επιλέγοντας να προτάσσει κυρίως άλλες, περισσότερο «θεωρητικές» και καλά θεμελιωμένες στην εμπειρική του κληρονομιά, ικανότητες. Αυτά, μέχρι σήμερα. Πλέον, καθώς οι εν λόγω τεχνολογίες και τα εργαλεία γίνονται περισσότερο προσβάσιμα -ως διαχείριση αλλά και ως κόστος- και τα ίδια τα brands εκπαιδεύονται στην αξία τους, η παραδοσιακή προσέγγιση δεν είναι αρκετή, που σημαίνει ότι οι εταιρείες PR έχουν μπροστά τους όχι μόνον να τολμήσουν την επένδυση, αλλά και να καλύψουν το κενό της σχετικής γνώσης.

Σύμφωνα με μελέτες, η ζήτηση από τον κλάδο των PR για στελέχη με αντίστοιχες δεξιότητες θα αυξηθεί, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι οι παραδοσιακοί ιδιοκτήτες μπορούν απλά να αγοράσουν δυναμικό, χωρίς να κατανοήσουν και οι ίδιοι το νέο γνωστικό πεδίο. Και κάτι ακόμη: Καθώς νέοι παίκτες «εισβάλουν» στον παραδοσιακό χώρο της διαφήμισης και διεκδικούν μερίδιο (ας θυμηθούμε την εξαγορά της Droga5 από την Accenture), η ευκαιρία για τον κλάδο των PR, είναι μοναδική.

Συνδυάζοντας τις παραδοσιακές τους, μοναδικές ικανότητες με μια νεοαποκτηθείσα εργαλειοθήκη, μπορούν, με μια κίνηση, να βρεθούν μπροστά από παλιούς και νέους ανταγωνιστές. Άραγε, θα το κάνουν; Περισσότερα για τη νέα εποχή των PR και όλες τις τάσεις για το 2020, στο σχετικό αφιέρωμα που υπογράφει η συνάδελφος Ευγενία Κουτήφαρη.

Marketing Week (T. 1573)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778