Marketing Week - Namakotech: Εδραιώνεται στην ελληνική αγορά το proximity marketing

Παρασκευή, 19 Ιουλίου 2019

Είσοδος Χρήστη

Για να δείτε το πλήρες άρθρο πρέπει να είστε μέλος του Marketing Week Online. Γραφτείτε σήμερα ΔΩΡΕΑΝ και αποκτήστε πρόσβαση σε όλο το περιεχόμενο και τις υπηρεσίες
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Direct Marketing

Namakotech: Εδραιώνεται στην ελληνική αγορά το proximity marketing

22 Φεβρουαρίου 2008 | 12:52 Γράφει η Ειρήνη  Γκίνη Topics: Mobile Marketing,Συνεντεύξεις / Πρόσωπα
Κατεβάστε το άρθρο σε pdf format

Ο Ηλίας Σαλπέας, Γενικός Διευθυντής της Namakotech, αποκαλύπτει στο Marketing Week τα μυστικά του proximity marketing. Ο Benjamin Disraeli έλεγε «Μόνο οι ενθουσιώδεις άνθρωποι μπορούν να έχουν ευφυείς ιδέες». Κι αν κρίνουμε από τον ενθουσιασμό με τον οποίο ο Η. Σαλπέας μίλησε για τις απεριόριστες δυνατότητες του Bluetooth marketing στη σύγχρονη επικοινωνία (ενθουσιασμός που χαρακτηρίζει όλους όσοι ασχολούνται με τα νέα μέσα στην ελληνική αγορά), τότε σίγουρα η Namakotech έχει να δώσει σπουδαία δείγματα γραφής στο μέλλον.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778