Έκθεση - κόλαφο για το YouTube αλλά και για μεγάλους διαφημιζόμενους δημοσίευσε η οnline ακτιβιστική πλατφόρμα Avaaz, για την προβολή video με ψευδείς ειδήσεις σχετικά με την κλιματική κρίση.

Σύμφωνα με την έρευνα του φορέα, το 16% των 100 κορυφαίων videos που σχετίζονται με τον όρο «θέρμανση του πλανήτη» περιέχουν λανθασμένες πληροφορίες, με το top10 σε views να έχουν κατά μέσο όρο πάνω από 1 εκατ. views. Δίπλα σε τέτοιου είδους παραπλανητικό περιεχόμενο, εμφανίστηκαν διαφημίσεις από 180 brands, μεταξύ αυτών οι Samsung, L’ Oreal, Danone και Uber.

Με τίτλο «Γιατί το YouTube μεταδίδει ψευδείς πληροφορίες για το κλίμα σε εκατομμύρια», το κείμενο καλεί τις μάρκες να «ακολουθήσουν τις δικές τους δεσμεύσεις εταιρικής υπευθυνότητας και να παρακολουθούν το είδος του περιεχομένου που η διαφημιστική τους δαπάνη χρηματοδοτεί».

Στο πλαίσιο αυτό, η L’Oréal εξέδωσε δήλωση υπογραμμίζοντας τα εξής: «Οι πληροφορίες που προωθούνται από αυτά τα videos είναι σε ευθεία αντίθεση με τις δεσμεύσεις της L’Oréal και του έργου που επιτελούμε εδώ και πολλά χρόνια για την προστασία του περιβάλλοντος. Συνεργαζόμαστε με τις ομάδες του YouTube, ζητώντας τους να αξιοποιήσουν όλα τα τεχνολογικά μέσα για την καλύτερη ενημέρωση των χρηστών της πλατφόρμας αναφορικά με τη φύση τους και για να μειώσουν τον αντίκτυπό τους».
(Πηγές: TheDrum, Marketingweek.com)